گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

992- جکی و جیل!

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ

یعنی عزم کردم تا اخر هفته برسم به هزار تا پست!!! 


میدونید که من دو تا خواهر زاده فسقل دارم که تو فاصله 5 ماه از هم بدنیا اومدن. 

الان یکیشون 20 ماهشه و اون یکی یک سال و نیم. 

من میمیرم براشون. 

مخصوصا الان که دارن حرف زدن یاد میگیرن. 

بزرگه که عینهو طوطیه! هر کلمه ای رو بگی فورا تکرار میکنه و خودش میخنده! 


باباش رو به اسم صدا میزنه و به مردای اشنا مثل بابای من یا شوهر خواهرم یا همسرم میگه بابا !! 

بقیه خانوما من جمله من و خواهر و مادرش و مادرم رو هم جملگی مامان صدا میکنه! :)))

داداشااش رو هم الا و اسا صدا میزنه! 

گویا تازگیا اقاجون و مامان جون و خاله و عمو رو یاد گرفته و داره یاد میگیره هر کسی رو به اسم خودش صدا بزنه! 


اون وروجک کوچیکه هم تازه زبون باز کرده کلمه ها رو تکرار میکنه .. آله.. ببعی .. امیر.. آجووو.. ماجووو 


کاش بچه ها همیشه تو همین سن بمونند بزرگ نشن! تو این سن خیلی خوردنین! 


اهان اینو یادم رفت بگم، این دو تا وروجک همدیگرو نانا و نونو صدا میزنند! :)))))))



  • فریba

نظرات  (۱)

  • مهـــ شین
  • ایووول عزمت جزم رفیییییق 😊😊😊
    نانا و نونو 😂😂😂
    چه باحاله که فاصله سنیشون کمه خیلی اینجوری بامزه تره ببوسشون جیگرارووووووو 😍😍😘😘😘
    پاسخ:
    وقتی بهم میرسن فقط باید یجا واستاد تماشاشون کرد 😁😁😁
    مرررسی عزیزززم 😚😚😚

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند