گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

995 - کی باورش میشه!😕

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ق.ظ

ایا کسی باورش میشه من کارم رو تو یه محیط علمی و دولتی که هر ان نوید استخدام و جذب و اینا بهم میدادند به دلیل بی احترامی های مداوم مدیرم با کمال میل رها کردم و رفتم و دیگه پشت سرمو نگاه نکردم؟

ایا کسی باور میکنه هر زمان بخوام برگردم سرکارم با کله منو میپذیرند ولی من دیگه نمیخوام ریخت هیچکدومشون رو ببینم؟ 

ایا کسی باور میکنه به خاطر اون ادمهای مزخرف من حتی از درس و رشته م هم زده شدم؟

مهمتر از اینا

ایا کسی باور میکنه من الان خودم نمیخوام برم سرکار چون از محیطهای فاسد اداری متنفرم؟

ایا کسی باور میکنه ما همین حقوق همسرم بسمونه و بیشتر نمیخوایم؟

ایا کسی باور میکنه من اونقدرا پس انداز دارم که حالا ها با فراغ بال به خودم و زندگیم برسم بیخیال کار؟

ایا کسی باور میکنه من حاضر نیستم فقط به خاطر پول کار کنم؟

ایا کسی باور میکنه برای رشته من اونقدر کار هست که من نخوام دنبالش بگردم؟

والا اگر کسی باور کنه 😑😑

اگر باور میکردن که هی راه به راه تیکه نمینداختند بهت که!

والا!

سرتون به زندگی خودتون باشه والا ضرر نمیکنید!😑😑

  • فریba

نظرات  (۱)

چی بگم والا، بعضیا هنوز یاد نگرفتن که زندگی شخصی هر فرد و تصمیماتی که براش میگیره به خودش مربوطه...

پاسخ:
اخه مشکل اینجاست که هر چی هم بخوای توضیح بدی اونا قبول نمیکنند! 
مجبوری سکوت کنی و حرص بخوری! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند