گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

999 - لاغر مردنی

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۰ ب.ظ

هر دفعه هر کی منو میبینه هی میگه وای چقدر لاغر شدی! 

اصولا هر کی ازدواج میکنه چاق میشه تو هی روز به روز لاغرتر شو! 

من یه عادت بدی که دارم اینه که تنهایی چیزی نمیخورم! یعنی حوصله م نمیشه تنهایی جیزی برای خودم درست کنم! به زور مگه یه سیب زمینی با پنیری یه نیمرویی چیزی بخورم! 

صبح که پا میشم یه چای کیک یا چای و خرما میخورم میرم سراغ درسها و کارام یهوی میبینم ساعت 5 بعد از ظهره من همونطور با همون چای و خرما روز رو شب کردم! 

غروب هم که همسر میاد یه میوه و چای و حوصلم بشه یه چیزی سر هم بندی درست کنم بخوریم با هم .. چون همسر جان عادت به خوردن شام نداره! 

منم راحت :))

اقای همسر وضعیت وخیم تغدیه من رو که دید اومد یه پیشنهاد داد! اونم اینکه دو روز در هفته که ناهار محل کارشون رو دوست نداره، عصر بیاد خونه ناهار بخوره و اینجوری من مجبور بشم ناهار درست کنم و با هم بخوریم! :// 

منم گفتم باشه خوبه! 

امروز یکی از این روزاست.. خب من از صبح به جای اینکه به کارای خودم برسم و به گل و گلدونام برسم و درس بخونم هی فکر فکر کردم که ناهار چی درست کنم! بعدش هم نشستم به مرغ سرخ کردن و برنج دم کردن و زرشک پاک کردن! 


خب من الان باید از این دلسوزی همسر بخاطر من خوشحال باشم یا ناراحت :/ 


  • فریba

نظرات  (۲)

  • مهـــ شین
  • هوشمندانه عمل کرده هااااااااا. با یه تیر دو نشون زده :-)
    پاسخ:
    فکر کنم یه سه چهار نشون زده باشه 😁😁😁
    خوشحال:)
    پاسخ:
    از یه لحاظ بعله 😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند