گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1001- مالکیت معنوی

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۸ ب.ظ

تو بخش مدیریت وبلاگ یه قسمتی هست به عنوان مالکیت معنوی!

اون قسمت پستهایی که از وبلاگتون کپی شده رو بهتون نشون میده ولی فقط Ip طرف کپی کننده هست و مشخص نیست کیه!

رفتم نگاه کردم میبینم کلی از پستهای من کپی شده!

یه سریاش شعر و ایناست یه سریاش هم متن های ادبی که از خودم نوشتم!

اینا قابل قبوله!

ولی خاطرات من رو دیگه برا چی کپی کردن؟!😕

  • فریba

نظرات  (۱)

  • مهـــ شین
  • والا میخوان چیکار؟!!!! خاطرات منم کپی شده بود :-// اخه به چه درد میخورن برای افراد دیگه!!!! 
    پاسخ:
    نمیدونم والا! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند