گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1006 - این منم!

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۲ ب.ظ

کلاهی که تازه بافتم پوشیدم!

البته زیرش هم با دستمال سرمو بستم از بس درد میکنه!

پتو دورم پیچیدم. 

شلوار و بلوز بافت که جزو محالات پوشش من بود الان تنمه!

شام و ناهار سوپ!

شلغم و لیمو شیرین و چای عسل لیمو و اویشن دم کرده هم که از قلم نمیفته!!!

چسبیده به شوفاژ!

دستگاه بخور روشن!

دارم درس میخونم! 😕😕

تو این شرایط به نظرتون من چیزی میفهمم از خوندن؟؟


صدام درنمیاد.. حالا اقای همسر روزی دوبار زنگ میزنه حالمو بپرسه! بهش پیام میدم تو که میدکنی نمیتونم حرف بزنم چرا زنگ میزنی! میگه دلم برا صدات تنگ میشه گفتم بشنوم!😑😑 الکی میگه میخواد منو اذیت کنه چون میدونه از ته چاه هم صدام در نمیاد!

  • فریba

نظرات  (۲)

ان شاءالله زود خوب بشی 
پاسخ:
ممنونم دوستم :) :*
وای دختر چه کردی با خودت.. امان از این پاییز و مریضیااااااااش..
وقتی تو مریض میشی من همچنان یاد اون روزایی میفتم که نمیتونستی قرص بخوری و چه زجری میکشیدی :-(
انشاالله زوتر خوب بشی😔😔
پاسخ:
با همسر نوبتی کردیم! 
من خوب میشم اون مریض میشه اون خوب میشه من شروع میکنم!! 

وای کاش بیای به همسر توضیح بدی این شرایط من رو که هی با لیوان اب و قرص جلو من رژه نره!!! :///
ممنون عزیززززم :* *: 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند