گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1008 - اعتراض!

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ب.ظ

روی نتیجه ازمون زبان اعتراض گذاشتم! 

پیام دادم این نمره با اون چه که من تصور دارم همخوانی نداره! 

اخه تصور کنید یه ازمونی برگزار میشه، بعد از ازمون نه نمونه سوالات دستته نه کلید سوالات! 

نه تو میدونی چی ها رو زدی نه اونا میدونن چیا رو به عنوان کلید عنوان کردند و بر اساس اون پاسخنامه ها رو تصحیح میکنند! 

نه اینکه سابقشون در برگزاری ازمونهای سراسری پر از غلط و غلوطشون درخشانه که ادم نمیتونه به این ازمون های درپیت شک نکنه! 

این بود که اعتراض کردم! 

دیدم جواب نوشتند برام که پاسخنامه ها توسط دستگاه علامت خوان تصحیح میشه و درصد خطا بسیار کمه! ولی چون شما اعتراض کردین ما پاسخنامه تون رو به صورت دستی تصحیح میکنیم، "اگر" نتیجه تغییر کرد از 23 آذر تو پروفایلتون اعلام میشه اگر هم تغییر نکرد که دیگه بیخود منتظر نمون برو از مون بعدی رو بده باو حال داری!! (این جمله اخری حس پاسخ دهنده پیام بود که من خود برداشت کردم از نوع پاسخ دادنش! )


خب الان به نظرم انتظار من برای تغییر نتیجه خیلی بی معنی و بیخودیه! مگه نه؟! 

  • فریba

نظرات  (۵)

اوهوم
پاسخ:
والا با این آزموناشون! :/
خیلی خوشحالم که از گیر و دار این جور چیزا بیرون اومدم
پاسخ:
و رحمه الله من یقرا الفاتحه برای ما که عجیب گیریم حالاها!!! 
  • محمدرضا سیستانی
  • سلام بلاگ خیلی خوبی دارید. ایشالله در پناه شهدا همیشه موفق و موید باشید

    اگه با تبادل لینک موافقید بفرمایید که لینکتون رو بذارم.
    پاسخ:
    سلام و تشکر بابت حسن توجه. 
    به تبادل لینک اعتقادی ندارم. :)

    ای بابا/: قلم چی نبوده؟؛/

    درکت میکنم..
    پاسخ:
    خدا پدر قلم چی رو بیامرزه! :/ 
    نه خیر نیامرزه؛(
    پاسخ:
    قسم میخورم به دوره ما بعد قلم چی برسی به قلم چی و اجدادش ایمان میاری! :)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند