گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1012- من بیدارم!

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۳ ق.ظ

چند شبه برنامه خوابم بهم ریخته!

اولا تا 3 بیدار بودم!

بعد شد 4!

یه روز تا 6 بیدار بودم دقیقا وقتی ساعت همسر زنگ خورد که پاشه بره سر کار!

امروز هم ساعت 8 خوابیدم! 

بله!

ساعت 8 صبح خوابیدم 3 بعد از طهر بیدار شدم! 😑😑

دیروز هم 7 خوابیدم 1 بیدار شدم!!

ساعت خواب همونه فقط زمانش عوص شده! جالبه که اصلا خستگی منو در نمیکنه که هیچ بسیار کسل تر و خسته تر شدم!

الانم دارم همه تلاشمو میکنم بخوابم.

الهی به امید تو!😐

  • فریba

نظرات  (۲)

سلام 
بهتره یه روز نخوابی تا شب بتونی بخوابی 
پاسخ:
پیشنهاد خوبیه اگر خستگی بیخوابی بذاره!
بیخوابی رو باید یکی از حادترین مشکلات نسل ما  معرفی کنن :-)) والا هممون دست به گریبانشیم. 
پاسخ:
خیلی بده این حالت! حالا وضعیت تو رو میشه ربط داد به بچه که ممکنه نخوابه و نذاره استراحت کنی!
من چرا انقد جغد شدم و تا صبح بیدارم!!!!!😤😤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند