گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1017 - موبایل!

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ

خیلی از موبایلم بدم میاد نمیدونم چرا! 

متنفرم ازش! 

وقتی زنگ میخوره و مجبورم جواب بدم انگار میخوان منو اعدام کنند از بس زورم میاد!

کاش میشد موبایل نداشت اصلا 

خیلی دوست دارم موبایل نمیداشتم. اینطوری خیلی متعلق به خودت بودی ولی الان هر کی هر جا باشی پیدات میکنه و اگر هم جواب ندی کلی گله و شکایت که بهش زنگ میزنیم جواب نمیده. 

چرا هیکشی براش قابل قبول نیست که بعضی ادمها از تلفن بدشون میاد مثل من! 

مخصوصا از تماسهای زیادی هر روزه .. 

موبایلمو نمیتونم خاموش کنم چون خیلیا با من کار دارند و من هم متقابلا با اونا ! 

شاید شمارمو عوض کنم اینطوری شاید بهتر باشه! 

چوم! :/ 



پ.ن: این چوم چیه همه میگن؟؟ 


  • فریba

نظرات  (۱)

  • مهـــ شین
  • آی گفففففتی منم از جواب تلفن و موبایل دادن متنفرررررررم 😥😥😥😥
    ولی پیام دوست دارم 😊😊😊😊
    چوم، اصفهونیه دیگه مخفف چمیدونم 😆😆😆 خدایی کاربردش زیاده، به درد میخوره 😄😄😄
    پاسخ:
    از پیامی که منو مجبور کنه همون لحظه جواب بدم میاد!!!! 

    والا من نشنیده بودم، پس مال خطه شماست.. اولین بار از دختر دایی م که ساکن اصفهانه شنیدم! بعدشم که شماها.. 
    گفتم نکنه تکیه کلام یه برنامه تلویزونیه من خبر ندارم :)))))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند