گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1018 - اثر محیط!

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۳۷ ب.ظ

این دونه ها رو بیشتر از سه ماه بود کاشته بودم تو گلدون و گذاشته بودم پشت پنجره که نور بخورن، دریغ از یه تکون امیدوار کننده! 

چون این دونه ها نهایتا بعد یه هفته ریشه میزدند و رشد میکردن به سرعت ولی تو خونه من نه ریشه زدند نه رشد کردند و نه حتی خشک شدند! همونطوری بی حرکت بودند.. 

هوا که یکم سرد شد و میخواستم پرده ها رو کامل بکشم، جای این گلدونا رو هم عوض کردم که یوقت پرده بهشون گیر نکنه بیفتن این بود که اوردمشون تو اتاق و گذاشتم لبه کتابخونه که هم نور داشت و هم پایینش شوفاژ بود، 

بعد دو روز شد اینی که میبینید! 

به سرعت ریشه زد و سبز شد رشدش کاملا محسوسه و به چشم میاد که داره بزرگ میشه 

 و من چقدر اولش ذوق کردم و بعدش ناراحت که بیچاره رو چرا گذاشتم تو سرما که اینطوری بشه! چرا از اول نتونستم حدس بزنم شرایط رشدش مناسب نیست که هیچ حرکتی نمیکنه! 


پ.ن 

ما ادمهام همینیم! 

اگر تو موقعیت درستی که مناسبمون هست قرار نگیریم، نه پیشرفتی و نه حتی پسرفتی! نابود هم نمیشیم فقط درجا میزنیم! مثل اون 4 سالی که من تو اون دانشگاه کوفتی کار کردم، البته دو سال اولش خوب بود خیلی ولی دو سال دومش دیگه جای من نبود و من خیلی دیر فهمیدم!! 



  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند