گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1021 - یه روز تعطیل

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ب.ظ

امتحان داشتم

خیلی سخت بود امیدی به قبولی ندارم!

بیخیالم برام مهم نیست 

خیلی کار دارم باید برای جلسه فردا مطلب اماده کنم، چقدم سخته!

یکم به سر و وضع خونه برسم، از اینکه خونه همش یه شکل باشه بدم میاد همش باید به یه جایی ور برم و یه تغییراتی بدم. امروز نوبت اشپزخونه س.

عصر باید بدم خرید یک لیست درااااز نوشتم که باید بخرم.

آی فیلم داره فیلم سینمایی خداحافظی طولانی رو پخش میکنه

 تو فیلم رعد و برق میزنه و بارون میاد.

خدایا یعنی امسال نمیخوای ما رنگ بارون رو ببینیم؟ یعنی  ما انقدر بدیم؟

دلم برای هوای ابری و بارون تنگ شده 😕

  • فریba

نظرات  (۱)

ایشالا که قبولی نشدیم فدا سرت.
چه فیلم مزخرفی هم بود البته من همش درحال رفت و آمد میدیدم و درست حسابی گوش نمیدادم ولی انگار مالی نبود. 
آررررررره دلم یه دل سیر بارون میخواااااااد
پاسخ:
انقد که حرص امتحان خوردم و هیچی تشد دیگه این دوره خیلی بیخیالم واقعا زدم به سیم اخر 😁😁

من که کانل نشستم پاش ولی نفهمیدم چی شد اصلا!
کاش همونقدر که دل زمین میلرزه یکم دل اسمون هم بلرزه مردیم از تشنگی 😕😕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند