گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1031 - امان از این هواااا

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ب.ظ

به علتها و تشخیص های مختلف من جمله الودگی، سرماخوردگی، استرس و اینا مجبور شدم تهران رو ترک کنم. البته اینا باعث شد که من تنگی نفس پیدا کنم و در طول روز نتونم نفس بکشم و وقتی دراز میکشیدم رسما تنفسم قطع میشد! :))))))))) و تشخیص ها به این نتیجه رسید که بهتره برم یجای دیگه و یه مدتی تهران نباشم! 

خب میگم اخرش که چی! من که نمیتونم تا ابد این شهر رو ترک کنم (البته کاش میشد که اینکارو کنم ولی شرایط حاضر این اجازه رو به من نمیده!) 

میگن چاره ای نیست.. ولی برام عجیبه من این همه سال تهران بودم و در اوج الودگی هوا سر کار بودم و تو خیابونا بودم الان که خونه م و زیاد اینور و اونور نمیرم چطور الودگی تونسته اثر کنه! اونم جایی که ما زندگی میکنیم که نسبتا الودگیش پایینه نسبت به جاهای دیگه. 

به هر جهت 

الان بهترم.. 

هر روز باید بخور رو روشن کنم و کله م رو بکنم توش و اکسیژن خالص نفس بکشم، به دکتر میگم اخه اینکه نشد کار! 

کافیه برم تو گلخونه مامانم سیر اکسیژن میشم! :))


  • فریba

نظرات  (۱)

  • مهـــ شین
  • دختر کجایی تووووو؟ ای وای نفس تنگی؟! ای بابا ناراحت شدم برات :-(:-(:-(
    چه به سر خودت آوردی تو؟ بیشتر مراقب خودت باااااااش حالا تا جایی که امکانش هست پیش مامان اینا بمون .
    من اگه الان تهران بودم مطمئنن خفه شده بودم چون ریه ام توی هوای آزادم مسخره بازی درمیاره چه برسه به تهرااااااان با این آلودگیش که دیگه از حد و مرز گذشته!!! 
    پاسخ:
    واقعا افتضاحه 
    حیف که نمیشه از این شهر لعنتی کند و رفت! :/// 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند