گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

1033 - گند نزنیم!

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ب.ظ

کاش یاد بگیریم 

وقتی قرار هست ارتباط دو طرفه ای به هر دلیل ناخوشایندی قطع بشه، 

خیلی ساده و اروم قطع بشه! گند نزنیم بهش! 

شاید یه روز به هر دلیلی مجبور شدیم دوباره بهم وصل بشیم! 


هشتگ همکار 

هشنگ همسر 

هشتگ دوست

هشتگ...! 


  • فریba

نظرات  (۱)

  • یک بلاگر
  • من همیشه سعی می کنم نگه دارم تماس ها رو
    ولی متاسفانه اینطور نیست در مورد بقیه . 
    من رو از دست میدن
    بعد با نهایت پررویی بعدن که کارشون گیر کرد راحت زنگ میزنن
    خیلی ضربات خوردم خیلی
    پاسخ:
    من تماسها رو تا حد امکان نگه میدارم اما از جایی به بعد قطع میکنم! ولی گند نمیزنم :/

    متاسفانه این اخلاق رواج داره که هر کسی هر وقت با ادم کار داره یاد ادم میفته و بسیار متوقع و در انتظار پاسخ! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند