گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1037 - فضولی!

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۱۰ ب.ظ

من شخصیتا ادم کنجکاو نیستم! 

و دوست ندارم از جزیئات زندگی ادمهای اطرافم بدونم و بپرسم.

از نظر خودم این خوبه! ولی خب خیلیا اینو خوب نمیدونند و میگن تو باید یه چیزایی رو در مورد زندگی بقیه بدونی و بپرسی!! اهل پرسیدن که به هیچ وجه نیستم مگر تو یه شرایط خاص بویژه وقتی یه مشکلی برای کسی پیش بیاد و لازم باشه بهش کمک کنم.. 

برای همین خیلی وقتها از خیلی چیزا بیخبرم.. مثلا پارسال که یکی از بستگان نزدیکم از همسرش جدا شد.. خانواده همسر مدام از من میپرسیدن که خب مهریه ش رو گرفت؟ چیزی بهش دادند؟ نفقه چطور؟.... و من نمیدونستم چون به من ربطی نداشت!! و گفتم اطلاعی ندارم.. و اونا فکر میکردند من نمیخوام بگم چون نمیتونستند بپذیرند که من واقعا اطلاعی ندارم!! 
یا وقتی بابا یکی از زمینهاش رو فروخت و در ازاش یه ملک گرفت و یه مقداری هم وجه نقد.. من فقط میدونستم زمین فروش رفته .. ولی نمیدونستم کی خریده و چقدر خریده و در ازاش چی داده و چقدر پول داده!!!! عجیبه!؟   

یادمه یه دوستی ازم پرسید اگر تو یه جمع باشی و دو نفر یهو شروع کنند به پچ پچ کردند چه حسی داری؟ دوست داری بفهمی چی میگن به هم!؟ 

گفتم معلومه که نه!! اصلا برام مهم نیست! اون خندید و گفت ولی من دق میکنم اگر ندونم اون دو تا بهم چی گفتند :))))))))))

اینا رو گفتم که در اصل اینو بگم: 

یکی از بچه ها یه ربات فرستاد تو گروه که نوشته بود به 8 سوال جواب بده تا اینده ت رو برات پیش بینی کنم.. غافل از اینکه یه ربات سرکاری بود که به هر سوالی که جواب میدادی اون کسی که فرستنده ربات بود جوابات رو میتونست بخونه.. و دوست ما مصرانه اصرار میکرد که حتما واقعیت رو بنویسید و خیلی برای من درست جواب داد و خیلی ربات خوبیه و اینا .. چون شخصیتا ادم بسیاااار فضولیه :))))  ما خب هیچکدوم درست جواب ندادیم و دوستمون رو سرکار گذاشتیم و اونم اسکرین شات جوابامون رو گذاشت تو گروه و کلی خندیدیم...

منم که تصور نمیکردم کسی ممکنه به این ربات جواب درست بده اون رو تو یه گروه دیگه از دوستام گذاشتم تا بخندیم... غافل از اینکه ممکنه ادم ساده دلی تو گروه باشه و به همه سوالات جواب بده .. و من از یه موضوعی با خبر شدم.. خیلی ناراحت شدم که چرا من این ربات رو گذاشتم و چرا اون جواب درست داد..چرا من باید چنین چیزی رو بدونم!؟؟ عذاب وجدان گرفتم!! 

فورا ربات رو از گروه حذف کردم و ربات رو هم استاپ کردم که دیگه پیاماش برام نیاد! 


  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند