گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1038 - میخواااااام!!

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۰۴ ق.ظ

- اخه مگه ما جا داریم تو خونه؟ 

+ اینجا زیر پایه گلدون جا هست.. اونجا کنار تخت هم اندازه ش میشه! 

- بابا کثیف میکنه همه جا رو .. مگه میشه اخه تو خونه!! 

+ اینا باهوشن خودشون یاد میگیرن کجا برن دستشویی!! 

- بابا بچه هم بخواد یاد بگیره اول کل خونه رو به گند میکشه بعد یاد میگیره! اینکه دیگه حیوونه! 

+ حیوون نیست! بنده خداست! 

- عجججب!

+ من میخوااااااااااام .. 

- کم کم خونه داره میشه مثل جنگل! هال که پر از گل و گلدونه نمیشه تکون خورد!! اتاقها که شده مثل مزرعه! نهال پرتقال و نارنگی میکاری و گل پیوند میزنی!! آکواریوم هم که نقشه کشیدی بگیری! اینم بیاد که دیگه نور علی النور! منم باید برم تو کوچه بخوابم! ://

+ همش اندازه کف دست جا میگیره ://

- بعدا که بزرگ شد چی! اونوقت چکارش میکنی!؟ 

+ خیلی بزرگ نمیشن اینا مدلشون کلا کوچولویه! 

- :/

+ :(



من از اینا میخوام.. شایدم اینرنگیش.. خیلی دلم میخواد! :| 

همسر خبر نداره که دارم هماهنگ میکنم یکیشون برام بیارن..

 لحظه آخر بهش میگم میدونم که نه نمیگه! :) 



  • فریba

نظرات  (۲)

:)
خواهرم رفته بود تو حیاطشون دیده بود 4تا بچه ی کوچولو دوروبر مامانشون وول میخورن درحالی که حدود یک ماهشون بوده و خواهرم اینا نفهمیدن خرگوشاشون بچه دار شدن!!! فکر کن، یعنی در این حد مراقبشون بودنااااااا. تو باقچه یه تونل کنده بودن و بچه هاشونو تهش قایم کرده بودن و مامانه میرفته اونجا بهشون شیر میداده.  
پاسخ:
افففففرین چقدر حواسشون به خرگوش ها بوده :))))))))))))))
ولی خیلی کیف داره هااااا تصورش رو که میکنم خیلی حال میکنم..
چه با حال که بچه هاشو قایم کرده وای چه حس خوبی دلم میخواد ببینمشون.  

میگم خرگوششون رو نمیفروشن احیانا!! :/// :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند