گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1041 - استررررس

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ق.ظ

نمیدونم چرا بخاطر کوچکترین موضوعی من انقدر استرس میگیرم!!! 

نمیدونم ایا قبلنا هم همینطور بودم و یا به تازگی اینطور شدم! 

قبلنا هم یکم استرسی بودم ولی مطمئنم به این شدت نبوده! که باعث بشه تپش قلب بگیرم و نفس کم بیارم و عملکرد جسمم رو مختل کنه! 

نمیدونم به چه علت .. البته تا حدودی میتونم بدونم به چه علت..! 

فقط هر وقت به دلایلی که همش به یک نتیجه ختم میشه به این حالت دچار میشم، یک نفر میاد جلو چشمم و هی فحششش میدم هی ی ی فحششش میدم هی ی ی ی :)))))))))))))) 

اگر تا دیروز درصدی شک داشتم که اون ادم یه ادم عوضیه که حلال و حروم حالیش نمیشه و راحت پا رو حق ادمها میگذاره، امروز با صحبتهایی که با یکی از دوستام داشتم شکم به یقیییییین تبدیل شد!!!!





  • فریba

نظرات  (۳)

توی این شرایط یکی هستیم .
من هم این میزان استرس رو در اتفاق های خیلی عادی زندگی تجربه می کنم
قطعا من فکر می کنم که این یک بیماری است . طبیعی نیست که آدم این میزان استرس بگیرد. برای من هم تنگی نفس می آورد . و الان پس از گذشت یک مدتی کمر درد و مشکلات فیزیکی را هم برام به ارمغان داشته متاسفانه .
من یک کمی وضعیتم درست بشه دکتر می روم .
پاسخ:
به نظر من هم این حالت اصلا طبیعی نیست! 
یک جایی خوندم این ترسها و استرسها ناشی از ضعف اعصابه . و ضعف اعصاب هم که هزار و یک دلیل میتونه داشته باشه که مهمترینش ممکنه این باشه که ما تو این سن بیشتر از اون حدی که باید با یه سری مشکلات دست و پنجه نرم کردیم، اونم به تنهایی! :) 
آره
یه دلیلش این فشار هاست ..
ولی خب .. نمیشه کنترل کرد
پاسخ:
شدنش که میشه 
ولی خیلی سخته
یکی از مهمترین راههاش هم اینه که بشه با یه ادم درست درمون دردل کرد و ازش مشورت گرفت!!! 
ما که نفهمیدیم کیو میگی ولی خدا ازش نگذره ;-):-/:-D
پاسخ:
عههه 
تابلویه کههههه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند