گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

1044 - افکار مثبت!!

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ب.ظ

خیلی دوست دارم بتونم مثل اونایی باشم که دیدشون به همه چی مثبته 

خیلی دوست دارم بتونم همیشه در حال زندگی کنم و نه در گذشته و نه در آینده 

خیلی دوست دارم بتونم نیمه پر لیوان رو هم ببینم 

خیلی دوست دارم بتونم با افکار منفی مبارزه کنم و به ذهنم راهشون ندم 

خیلی دوست دارم بتونم وقت و فکر و اعصابم رو هزینه چیزای بی ارزش نکنم.. 

کاش میتونستم.. 

ولی نمیتونم.. 

تا حالا نتونستم ... 



پ.ن

عکس از برف امروز تهران - فوتو بای اقای همسر 



  • فریba

نظرات  (۱)

اگه دوست داری پس میتونی همه این کارا رو بکنی، کافیه شروع کنی، امتحان کن.
واو چه عکسی!!! پس همسرم مثل خودت ذوق هنری و عکاسی داره. باریک
پاسخ:
همممتی بلند میخوااهد.. 

بلی 
خیلی وقتها که با دوربین عکس میگیرم بعدا سر اینکه این عکس رو کی گرفته دعوا داریم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند