گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1045 - نفسم گرفت از این ...

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ق.ظ

دوست داشتم خونه بالکن داشت رو به پارک 

پتو میپیچدم دور خودم و لیوان چایی داغ رو دستم میگرفتم و میرفتم تو بالکن وامیستادم و هوای سرد رو نفس میکشیدم و با هرم چای داغ صورتمو گرم میکردم.. 

شاید اینطوری نجات پیدا میکردم 

شاید اینطوری بغض مونده تو گلو که داره خفه میکنه منو یا میترکید یا خفه میکرد... 


ولی حیف که خونه بالکن نداره! 

یه پنجره داره که من هی میام از پشتش این منظره رو میبینم... 


  • فریba

نظرات  (۲)

  • بـانـوی بـرفـی
  • دقیقا چیزی که من دوست دارم تراس رو به پارک
    پر از گل واسه بهار و تابستون
    منم از پنجره نگاه کردم تموم دو ساعتی که میومد
    پاسخ:
    تراس پر از گل و گلدون که یکی از رویاهای منه 
    یه پتو و بالش هم بندازی کف تراس و لم بدی و کتاب بخونی و بافتنی ببافی و گلهات رو ببینی و عشق کنی 
    به به :) :* 
    به چه تصور باحالی منم دلم خواست!
    دور از جونت!!!! چرا بـــــغض؟!!! 
    خوبه دیگه پنجره با وی یو به این خوبی دارید. 
    پاسخ:
    اصلا همین ویوئه ما رو گول زد و این خونه رو گرفتیم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند