گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1050 - حال خوب

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

1. هوای تهران خیلی الودس.. دوست ندارم برم تو خفگی 😕😕


2. وارد یه جمعی شدم که خیلی خوبن.. باحالن.. باهاشون کیف میکنم و خیلی بهم خوش میگذره.. تنها بدی که داره اینه که اگر همینطوری ادامه پیدا کنه و هی همینطور خوش بگذره، آقای همسر یا من رو طلاق خواهند داد و یا همسر دوم اختیار خواهند کرد😆 😑


3. نمیدونم قبلا گفتم یا نه.. ولی خب میخوام برم از مدیر سابقمون به اداره کار بابت اینکه پول بیمه از حقوقمون کسر کرده ولی بیمه برام رد نکرده یه مدت شکایت کنم.. چون بارها ازش خواستم یا مشکل رو رفع کنه یا پولم رو پس بده و یا بگه حداقل کی درست میشه این بیمه ها! ولی جواب روشنی نگرفتم.. اینه که به قول همسر یکی باید بالاخره جلو این آدم وایسته و اون آدم قطعا منم 😎😎

  • فریba

نظرات  (۴)

  • بـانـوی بـرفـی
  • بارون نیومد؟
    این که خوبه هم روحیه ت عوض میشه هم خوش میگذره همسرت هم شاد میشه
    حتما پیگیرش باش و زبون داشته باش دو سه تا از فامیل های ما همینطوری شدن نتونستن چون مدیرشون پارتی داشت
    پاسخ:
    نمیدونم اومده یا نه .. الان تهران نیستم ولی فردا باید برگردیم 😕😕

    بله دقیقااا .. وقتی خانم خونه حالش خوبه باشه زندگی خیلی خوبه 😊😊

    متاسفم برای سایر همکاران سابقم که به راحتی از حق خودشون گذشتن و بیخیال شدند و این من رو مصمم تر میکنه که حتما شکایت کنم. 
    ممنون بابت دلگرمیت 😍😍
    خوشحالم که حالت خووووبه :-):-):-)ایشالا همیشه خوب باشه. نگران نباش حتما همسر خودشم خوشحاله که به تو خوش میگذره...
    ای بابا عجب ادمایی پیدا میشنا :-\:-\ حق گرفتنیه، بگیر ازش تو میتونی 
    پاسخ:
    فدات :) 
    همسر کم کم حسودیش نشه که من هی سرم گرمه فعالیتهای جدیده صلواااات :))) 

    واقعا که حق گرفتنیه نه دادنی! :// 
    :/
    چ خوووب :) خوب آقای همسر رو هم با خودتون ببرین :))))
    :( به نظر منم حتما پیگیری کنین 
    پاسخ:
    متاسفانه علائق و سلائق من و اقای همسر 180 درجه با هم متفاوته و جز معدود مواردی دیگه تو خیلی چیزا اصلا با هم تفاهم نداریم! ://

    حتما! نتیجه پیگیری رو هم اینجا اعلام خواهم کرد. :) 
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    اول از آخر: منم موافقم برای پیگیری قانونی حق بیمه
    بعد: وقتی شما حالت خوب باشه یقینا جناب همسر هم نفع خواهند برد. مگر اینکه خوشی ها رو فقط در همان جمع بتنهایی ببری و نصیبی برای ایشان بر نداری ^_^
    در این چند سالی که خارج شهر هستم منم دوست ندارم ساکن مشهد باشم بااینکه هوایش نسبت به تهران کمتر آلوده است.
    پاسخ:
    سلام سلام صد تا سلام 

    میخواستم پیگیری کنم و با توصیه های شما دوستان قطعا پیگیری خواهم کرد.. 

    مسلما حال خوب هر یکی از اعضای خانواده بویژه همسران و مادران نقش بسزایی در ارامش خونه و اهل خونه داره . مگر اینکه به قول شما حال خوبش رو برای خودش نگه داره و با خانواده تقسیمش نکنه :) 

    منم همه آرزوم شده روزی که بتونم به شهر خودم برگردم و همونجا زندگی کنم ://

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند