گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1055 - به نام دیگری به کام...! :)

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ

منزل یکی از دوستان دعوتیم. 

قرار شد هدیه براشون گل ببریم. 

به همسر میگم این همه گل داریم خونه یکیشون رو ببریم دیگه بخاطر یه گلدون اینهمه راه نریم باغ گل. 

میگن نه اینا مال خودمونه به اینجا عادت دارن! 

رفتیم یه گلدون خریدیم اومدیم به سلیقه خودم کلی تزیینش هم کردیم تازه 

حالا اقای همسر گیر دادن که نه این خیلی خوشگله و حیفه ببریم خونه اونا.. بیا یکی از همین گلهای خودمون رو براشون ببریم این بمونه :/ 

البته حیف از این نظر میگن که اونا حال و حوصله گل ندارن و این گل به این زیبایی حیف میشه .. بهتره یه گل مقاومتر ببریم این گناه داره!! 

حالا دو سه تا گلدون رو گذاشتیم کنار هم داریم تصمیم میگیریم که الان کدوما رو ببریم اونجا :/ 

  • فریba

نظرات  (۲)

باحال بود :-))))))))))))
فکر کنم شما تا 10 سالم هرجا خواستید برید یه گل هدیه ببرید بازم تموم نمیشه :-( خوبه ها زحمت بیرون رفتن و خریدتون کم میشه، تازه همه ام که از گل خوششون میاد :-)
پاسخ:
والا من اصلا دلم نمیاد گلهایی که خودم با دستهای خودم کاشتم دست کسی بدم! 
این گلها رو هم چون تازه خریده بودیم و هنوز دل بهشون نبسته بودم حاضر شدم به کسی هدیه بدم.. :)) 

ولی موافقم هیچ هدیه ای بهتر از گل نیست البته به شرطی که بدونی ازش مراقبت میشه نه اینکه بعد یه مدت سر کوچه گلدون خالیت رو ببینی :/// 
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    خوب شد این لغت حیف رو معنا کردید ها :))
    پاسخ:
    سلام سلام صد تا سلام 
    چاره ای نداشتم جز این تعریف :))

    ولی وقتی به منزل دوست جان رفتیم و وضعیت گلهاشون رو دیدم به معنای واقعی حیف بیشتر پی بردم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند