گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

میخوتم

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱ ق.ظ

دوستان وبلاگ و کامنتاتونو با گوشی میخونم ولی سحتمه جواب بدم

سر فزصت. 

  • فریba

نظرات  (۵)

  • بـانـوی بـرفـی
  • سلام عزیزم
    سال نو مبارک
    میخوندمت اما فرصت نشد کامنت بزارم
    پست پایینی خیلی خوشگل بود میشه بگی اولی رو از کجا خریدی؟

    پاسخ:
    سلام بانوی برفی ی ی ی
    اگر منظورت همونیه که تو باکس چوبیه از جمعه بازار تهران خریدم. 
    ولی کانال هم دارند فکر کنم پیدا میکنم میفرستم برات. 

    کاملا معلومه تایپ کردن برات سخته چون تو یه پست یه خطی سه تا غلط داری 😛😜😛😁😁
    پاسخ:
    :)))))))
    بهتر شدین دستتون شکسته بود ؟!
    پاسخ:
    بله خدا رو شکر خوبه.
    گردنم همچنان بسته س بیشتر اذیت میکنه :)) 
    وای دستت شکسته؟؟؟؟؟؟!!!!! 😲😲چرااااااااا؟!!!
    فکر کردم میگی چون با گوشی هستم سختمه جواب بدم!!! 
    چی شدی مگه فریبا؟
    پاسخ:
    اسیر بودم یه مدت 
    الان اوکیه 
    یه صادف کوشولو
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    .
    .
    .
    فرصت نیست یا هنوز دست یاری نمی کنه یا چی؟
    پاسخ:
    سلام سلام صد تا سلاااام 
    بسیار فرصت کم است 
    وگرنه حرف برای گفتن بسیاااار زیاااد است. 

    ممنون از احوالپرسی با معرفت :) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند