گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1064 - آرزو بر جوانان عیب نیست!

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ق.ظ

عاقا درسته میگن آرزو بر جوانان عیب نیست و 

جاه طلبی و رویا پردازی خیلی خوبه و اثر جذب داره و به ادم کمک میکنه به خواسته هاش برسه و ... 

ولی خب اینکه ادم سر جاش بشینه و مدام به آرزوهاش فکر کنه و تو جمع دوستاش قمپز در کنه که من الم و بلم ! خب یکی دو ماه اولش خوبه! بعدش که دیگه همه متوجه میشن تو با این تلاش و اراده تا سر کوچه تون هم نمیرسی چه رسد جایگاه فلان...! بعد میشی فان مجالس دورهمی !! درسته به روت نمیارن ولی تو دلشون حسابی بهت میخندند! :)))))))))


القصه 

یه دوستی داریم تو همین شرکت جدیده، از بد روزگار تو تیم ماست.. این بنده خدا راست و دروغش رو من نمیدونم از اونجایی که من تا چیزی بهم ثابت نشه باور نمیکنم هیچکدوم از حرفهاش رو باور نکردم از روز اول .. اینکه یه جزیره تو فلان کشور داره یا وارد کننده فلان ماشین بوده و اینکه 5 میلیارد سرمایه  داشته دولت خورده و فلان .. به نظرم خالی بندیه چون یکی با این همه سرمایه باید یه پرستیژی یه قیافه ای یه فرهنگی چیزی خلاصه از یجاش دربیاد بالاخره!!! حالا کار نداریم .. 

یه بنده خدایی هست تو شرکت ما یه جوری عشق همه ماست از بس خوبه این بشر! از هر لحاظ که بگی .. درامد عاااالی غیر قابل تصور! زندگی لوکس یه چیزی بالاتر.! اخلاق اصلا نگم براتون .. سلیقه اووووف... مرام و معرفت و منش و اصلا یه انسان به تمام معنا از تمام لحاظها! یعنی یه لحظه خنده از رو لبای این ادم کنار نمیره .. همه رو هم میشناسه.. از در شرکت که میاد تو با همه دست میده میگه میخنده ... از اون ادمهاییه که این سری قبل وقتی ماشین 1 میلیاردی خرید همه از ته دل ذووووقش رو کردند و گفتند واااای مبارکت باشه عشششق جاناااا.. کسی نگفت حرومت باشه یا کوفت بخوری یا بمیری ابشالا (از این جملاتی که ما وقتی چشم نداریم یکی به جایی یا چیزی برسه میکیم :)) 

از بس که خوبه این ادم! 


حالا این دو تا رو گفتم که بگم این آقای قمپز درکن ما چپ میره راست میاد میگه من اینو میگیرم! منظورش ازدواج نیست ها! منظورش جایگاهشه! یعنی میگه من تا سه چهار سال دیگه اینو میزنم کنار و خودم میشینم جاش و درامدم ال میشه و فلان چیز رو میخرم و شرکت رو فلان میکنم و ... 


ما هم هی میگم آفرین آفرین تو میتونی .. و زیر زیر میخندیم که دووووغتوووو بنووووش بااااوووو!!! تو لطفا ماشین 8 میلیونیت رو عوض کن یه مدل بالاترش رو بخر .. اونوقت ایشالله بهتر از ایشون هم میتونی بخری .. والا..

حالا گیریم درامدت رسید بعد صد سال! اخلاق گندتو چیکار میکنی خپل؟؟ :)))))))


اینا رو گفتم که اینو بگم

در مورد خودتون چیزی رو بگید که هستید! 

یا حداقل چیزی رو که میگید سعی کنید باااشید! مردم میفهمن کم کم ضایع میشین :))) 

  • فریba

نظرات  (۳)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    .
    نخست: چَشوم ( اون چیزی رو میگیم که هستیم یا میتونیم باشیم)
    بعد: بَه‌بَه، چه شرکت جدید سر و سامان داری! (خداییش ماشین یک میلیاردی خرید؟ مگه هست! مگه داریم!)
    آخر: برقرار بمانی و راضی
    پاسخ:
    سلام سلام صد تا سلاااام 

    اصلا یه چیزی میگم شما یه چیزی میشنوی! :) 
    ماشین 1 میلیاردی خرید بله :) حالا اگر بگم اون یکی ماشینش هم یه چیزی تو مایه های 800 تومن ایناست بیشتر مگه هست و مگه داریم خواهد بود :)))))) ولی انقد همه دوستش دارند میگن نوووش جوووونش کاش بیشتر بخره کاش بره کارخونه پورش و مازارتی بخره اصن :))) 

    مانا باشی و سلامت :) 
    وای فریبااااااااا چه بد بود یه مدت نبودی دلم تنگ شده بود. باش لطفا :-)
    پاسخ:
    واااای نوووشین 
    تو خودت چرا دیگه نمینویسی ی ی
    خو انور که هستم کههههه

    ولی چشم چشم :) 
    والا من یه مدت درگیر مهراد بودم تو وبلاگ خودش نوشتم دیگه حوصله نداشتم دوبار بنویسم . الان سرم خلوت تره چشم مینویسم.اصلا تو نبودیا دلم نمیرفت بیام وبلاگ چیز بنویسم .
    فری دستت چطوره؟خوب شد کامل ؟یه پست بذار بدونیم چی شد یهو اینجوری شد :-(
    پاسخ:
    اتفاقا چند بار تو وبلاگش کامنت گذاشتم نمیدونم چرا تایید نمیشه هی میگه مشخصات رو کامل بنویسید 😕
    خو الان هستمم بیا بنویسسسسس
    چیز خاصی تبود 
    یه تصادف کوشولووو قبل عید 😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند