گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

1170 - توقع بیجا مانع ...!

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۵۲ ب.ظ

بزرکترین اشتیاهی که من تو زندگیم مرتکب شدم انتظار داشتن بود!!! 

هر زمان و هر جا از هر کسی انتظار هر چیزی رو داشته باشی اونجا شکست خوردی! 

چون ادمها همیشه خودشون در اولویت اول زندگیشون هستند و اینکه توقع داشته باشیم یکجایی تو رو و نیاز تو رو اولویت قرار بدن توقع بیجاییه!

اینطوری که الان قریب به اتفاق ادمها تنهان و از مشکلات روحی رنج میبرن چون همه ماها داریم مثل هم عمل میکنیم. 

و بعد میگیم خب نباید چنین انتظاری داشته باشی!! 

اگر قرار باشه ادم همه جا خودش باشه که خدا اینهمه ادم رو کنار هم نمی افرید!

انگار ما و اطرافیانمون مثل در و دیوار هستیم که فقط باید کنار هم باشیم بدون هیچ انتظاری .. ! 

دوستی که موقع سختی و نیاز به دردت نخوره کلا به درد نمیخوره دیگه برای همون روزای شادی خوبه که اونجام هم تا دلت بخواد ادم هست دیگه  جای خالی کسی رو نمیبینی!
دوستی که وقت نداشته باشه دو کلمه باهات حرف بزنه! 
دو قدم باهات راه بیاد! 
دو ساعت برات وقت بذاره! 
یه گوشش رو بکنه در و یه گوشش رو بکنه دروازه ولی به هر جهت پای حرفهات بشینه!
خب حیف اسم دوست که بخوای رو این ادمها بذاری! 
واژه دوست واژه مقدسه نمیشه به این راحتی یدکش کشید!
خرابش نکنیم. 

:) 
  • فریba

نظرات  (۱)

به نظر من زندگی خیلی راحت تر میشه وقتی که ادم انتظار و توقعش رو نه تنها از دوستاش بلکه از تمام کسانی که توی زندگیش هستند ،کمتر کنه.نه اینکه کامل از بین ببره ها ولی کمترش کنه...
اینو قبول ندارم که دوستی که موقع سختی و نیاز به دردت نخوره ،کلا به درد نمیخوره!.گاهی یه حس خوب که حتی فقط با فکر به یک دوست بهت دست میده نشون میده که اون دوست به درد میخوره هرچند الان پرمشغله باشه و یا به قول تو موقع سختی به دردت نخوره. اگه قرار باشه دوستی هامون رو فقط بخوایم به خاطر رفع نیازمون ادامه بدیم ،قطع کردنش خیلی بهتره...
پاسخ:
بعضی وقتها به این فکر میکنم که ادم باید بدون توقع از هیچ کسی و هیچ چیزی زندگی کنه 
ولی واقعیتش میتونم بگم غیر ممکنه!! 
من حتی وقتی به گلهام رسیدگی میکنم انتظار دارم به محبت من پاسخ بدن و برگ بدن و حالشون خوب باشه و وقتی میبینم اون گله حالش خوب نیست ناراحت میشم .. بعضی وقتها فکر میکنم که خب شاید ادمها هم مثل همین گلهان! چون اگر درست از گل مراقبت نکنی بهت جواب خوبی نمیده و خودش اینجا کاره ای نیست! گاهی فکر میکنم شاید ادمها هم همین باشن! .. ولی خب نیستند! ادمها از خودشون درک و عقل دارند نمیشه به این راحتی بی توقع از کنارشون گذشت .. یجایی ادم کم میاره دیگه .. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند