گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

1180 - نی نی!

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ق.ظ

امروز رفتیم دیدن یکی از دوستان که به تازگی صاحب نی نی دوم شده . 

به نظر من وقتی یه بچه دنیا میاد باید گذاشت یکم از آب و گل در بیاد بعد رفت دیدنش. 

چیه اون اولا بچه زشت و زرد و کچل و چشاش هم که باز نمیشه و همش هم خواب! 

امشب ما رفتیم بعد یک ماه و نیم گذشت از تولد بچه، مامان و بابا سرحال، بچه چش و گوش باز، راحت میشد بغلش کنی بدون ترس از بالا اوردن!!! بچه س دیگه خب :))) 

من انقد با این بچه حال کردم عشق کردم چنان گرفته بودم تو بغلم انگار بچه خودمه! 

انصافا روش نمیشد زیادی قربون صدقه ش برم جلو بابا مامانش.. 

بعدش با همسر رفتیم بیرون فرحزاد یه گشتی زدیم.. 

اونحا هم پر بچه مچه ریز و درشت 

به همسر گفتم دلم بچه خواست :) 

ایشون هم نگاه عاقل اندر سفیهی به من انداخت که هوسهای زودگذره فردا یادت میره! 

کفتم نخیر .. تا سال دیگه این موقع یا بچه داریم یا بچه میاریم ! 

گفت ایشالله.. فعلا همینی که زاییدی رو بزرگ کن ایشالله سراغ بعدیاش هم میریم :))) 


من همیشه گفتم و بازم میگم که بچه داشتن حس خیلی خوبیه به شرطی که فقط تو براش مادری کنی نه خاله و دده و پرستار و مهد و ... :)

  • فریba

نظرات  (۱)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    با گفته آخرت موافقم بسی - بچه داشتن حس خیلی خوبیه به شرطی که براش مادری کنی و فقط خودت هم مادرش باشی در کنار پدرش البته-
    با نظر اولت هم موافقم باید گذاشت نی نی از آب و گل دربیاد بعد رفت دیدش
    پاسخ:
    سلام سلام 
    ما خیلی با هم توافق داریماااااا :)) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند