گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

حااااال نداااارممممم

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ق.ظ

اومدم در مورد جشن تولد همسر بگم دیدم خیلی طولانیه حالش نبود! 😁

عاقا برعکس تصور همگان در مورد من، من خیلی ادم تنبلی ام 😊 اصن حال ندارم هیچکاری کنم و همیشه هم دقیقه نودی خااالصم 

ولی الان یجایی قرار گرفتم از تنبلی خودم حرررررررص میخورم 

میدونید چرا؟ چونکه الان تو یه مسیری قرار گرفتم که میدونم من رو به ارزوهام و انچه  تو رویاهام بود میرسونه و هر کی تندتر بره زودتر هم میرسه تازه!!!! ولی من با اینکه اینا رو میدونم و به یقین رسیدم ولی حااال ندارم تند تند برم .. اهسته و پیوسته میرم در حالیکا میشه تند و پیوسته هم رفت 😆😆

عاقا شما اگه حال دارید بیاید برید به ارزوهاتون برسید منم کم کم میرسم بهتوون 

یکی بیاد منو جمع کنه از کف زمین ببره سر جام حااال ندااارم 😄😄

  • فریba

نظرات  (۱)

ادمی که ساعت 1 شب پست بزاره انتظاری ازش نیست 
پاسخ:
واقعا راه امیدی نیست یعنی 😕😕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند