گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

1184 - هی هییییی دلم خنک شد :))))))))

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ

عاقا من الان اتفاقی یه چیزی فهمیدم یعنی یه چیزی کشف کردم شایدم متوجهش شدم 

نمیدونم حالا هر چی 

فقط مهم اینه که من الان فهمیدم :))) 

دلم خنک ک ک ک شد هااای هاااای کیف کردم 

یه چیزی تو مایه های اینکه یکی در حقت یه کاری میکنه بعد واگذارش میکنی به خدا و طرف خووووب جواب میگیره یعنی خوووووب هاااا 

اخیش ش ش

دمت گرم خدا خیلی باحالی 

منم وقتش بشه خیلی بدجنسم خیلی خبیث :)) 

  • فریba

نظرات  (۱)

موفق باشید (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند