گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

1196 - قدرنشناسی 😊

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ق.ظ

چند روز پیش از دانشگاه برمیگشتم خونه که ناهار بخورم و برم شرکت.

دیدم تو باغچه جلوی خونه یه حسن یوسف گذاشتن. 

با خودم گفتم حتما همسایه اورده بیرون خاکی گلدونی چیزی عوض کنه!

رفتم خونه و بعد دو ساعت برگشتم دیدم عه هنور همونجاس! 

گفتم نکنه گذاشتنت سر راه گلدون قشنگم؟؟ فرصت رو غنیمت دیدم و گلدون رو بردم تو حیاط گذاشتم و رفتم. 

شب برگشتم خونه وقت نکردم بهش برسم. صبح رفتم بهش اب بدم دیدم واااای پر آفته! پشه های ریز سفید و سیاه کل گلدون رو گرفتن فهمیدم چرا این بیچاره رو گذاشتن بیرون. سریع رفتم یه محلول درست کردم و سر تا پای گل رو سمپاشی کردم و سطح خاکش رو هم. 

خبلی ناراحت شدم چون یه گل بزرگ و زیبا بود که اگر درست بهش میرسیدن این شکلی نمیشد.

چند روز متوالی سمپاشی کردم و برگهای مریضش رو جدا کردم. الان من یه حسن یوسف خوشگل و سالم دارم 😍😍😍


به این فکر کردم ما ادمها هم همینیم!

هر کسی تا زمانی که بهمون میتونه انرژی بده کنارمون نگهش میداریم! اما وقتی خسته س، بیحاله، مریضه، انرژی نداره و ... میذارمیش کنار!! 

اگر برم به همسایمون بگم گلت حالش خوب شده بیا ببر! قطعا با خوشحالی برمیگرده! مثل همه ما ادمها 😊😊

  • فریba

نظرات  (۱)

لطفا بگید چه محلولی
مام این مشکلو داریم
پاسخ:
دو سه قطره مایع ظرفشویی رو تو یه لیوان اب حل کنید و روی برگها اسپری کنید.
با دستمال نرم کف حاصل از این محلول رو روی ساقه افت زده بکشید
هر هفته یکبار تکرار کنید کامل از بین میره
سایر گلهاتون هم جدا کنید از گل بیمار..
.


حالا چرا ناشناس 😕 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند