گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

تلگرام

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ق.ظ

من اگر کسی یک کار ضروری و مهم داشته باشه و بیاد تلگرام بفرسته یا sms بده بهش جواب نمیدم!! شما هم نیز؟!

چون اصولا پیام دادن و چت کردن کار بسیار وقت گیریه!

یه دانشجو دارم دم دمای دفاعشه.. اولا sms میداد میدید دیر جوابشو میدم (مثلا یه روز بعد!!) عادت کرد زنگ بزنه!

یبار اشتباه کردم یه فایلی رو براش تلکرام کردم! انگار تازه فهمید عهههه تلکرام هم هست 

وقت و بی وقت تو تلگرام پیام میده و انتظار داره مسایل ریاضی رو بیایم تو چت بررسی کنیم یا عکس از تحلیلش میگیره میفرسته این درستع؟!

الان ده روزه که تو تلگرام پیام داده منم اصلا سین نکردم .. حالا دو روزه هی پیام میده خانم دکتر کجایین چرا جواب نمیدین!😒😒

حالا من هی میگم ایرانیا تنبلند باز بگین نه!!!!

  • فریba

نظرات  (۱)

عجییییب است

استاد ریاضی دانشگاه باشی، اونم چی خانم باشی اون وقت وبلاگم داشته باشی!!!!

این تناقضو چجوری میشه رفع ابهام کرد؟؟؟

چه هوپیتالی بزنیم اینجا!!
پاسخ:
کجاش عجیبه؟! خانومم هااا آقا که نیستم 😉😉
استاد نیستم مدرسم 
استاد واژه مقدسیه 
ریاضی درس نمیدم و از ریاضی متنفرم!!!
 14 ساله که وبلاگ دارم 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند