گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1269 - اعصاب کشی! :(

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۱۵ ق.ظ

خونمون رو تحویل گرفتیم 

نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت! 

یعنی خوشحال که هستم اما وقتی به حجم کارایی که تو این ماه دارم نگاه میکنم و میبینم باید وسط این همه کار تازه فکر اسباب کشی هم باید باشم مغزم سوت میکشه! 

کاش حداقل نزدیک این خونه بود میتونستم هر اخر شبی یه سری وسیله جمع کنم ببرم اونور 

اینطوری خیلی راحت ترم تا اینکه بخوام یهویی جمع کنم ببرم! تصورش هم نمیتونم بکنم یه خروار وسیله رو بدم دست باربر جابجا کنه بزنه له کنه یا خط بندازه یا بشکنه کسی هم نباشه جواب بده! 

 

راهکار شما چیه برای یه اسباب کشی راحت و بی دردسر!؟ 

به نظرتون خورد خورد وسایل رو انتقال بدم به خونه جدید بهتره یا یباره جمع کنم؟! 

  • فریba

نظرات  (۱)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام

    .

    به مبارکی.

    جابجایی که دردسر دارد با این همه به نظرم در چند سری اثاث رو منتقل کنید.

    هم بسته بندی اش راحتتر است هم بازکردن و چیدنشان.

    شاید کمی هزینه باربری بیشتر شود منتهی استرس کمتری خواهید داشت.

    .

    برقرار بمانید و راضی

    پاسخ:
    سلام سلام 
    همینکاروکردیم 
    چند سری ریزه ها رو بردم 
    بعد سر فرصت وسایل اصلی رو
    هر چند هیچ کدوم سر فرصت سر جاشون نرفت ولی خب راحت بودم 😂😂😂😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند