گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

55 - تعطیلی

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۳۳ ب.ظ

آخه خداااا وکیلی

دوششنبه

روز وسسسط هفته ه

توی این لحظات بحرانی آخر تررررم م

وقت تعطیلیه ه!!!

ای بابااااا

بگی جلو دهنمو تا یه چیزی نگفتم!!

 

  • فریba

نظرات  (۷)

ما کلا اساس گراییم و اصلا جزییات واسمون مهم نی

مثلا از کل موضوع مبعث تعطیلیش مهمه[]

بابا پایان نامه داریما عین فرفره اپ نکن
از فیس بوکم بدتر شدیییییییییییییییییییییییییییییییییییی



ما برعکسیم و اصولا به جزئیات توجه داریم نه کلیات!
این بود که عید مبعث رو گذاشتیم تو دلمون و چسبیدیم به تعطیلی بی دلیلش!!

چی ی!؟ نفمیدمم!! ما را با سایت اجنبی مقایسه نمووودی ی ی؟؟
تخ کن ن ن
زووود

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا درکت میکنم تو این اوضاع تعطیلی ماتمیه به خدا!



من که میدونی کلللن با تعطیلی مخالفم
دیگه چه رسد به وسسسط هفته ه
بذار من یکاره ی این مملکت بشششم م...

سلام امیدوارم کاره ای بشی تا حداقل این مشکلو حل کنی میدونی چه زندگیایی که به خاطر این تعطیلات بیجای مملکت ما عقب افتاده چه کارایی که صورت نگرفته کشیدم که میگم



میشم میشششم
دیپه تعطیلی های جمعه رو هم برمیدارمااا
گفته باشم
فحشم ندین بعدااا
ای بابا من بخت برگشته که همون دوشنبه رو هم رفتم سر کار
نه اینکه حقوقمون خیلی بالاست..........



خب میگفتی من جات میرفتممم
پوسیدم روز تعطیلی رو تو خوابگااااه ه
نصب کردی ی!؟
  • استقلالی(الهام)
  • من که خواااااابم!...




    خرررس س
    خب بچه دست خودشون نبوده که وگرنه 5 شنبه مبعوث می شدن...باحالترم بود...




    چرا پنج شنبه!؟
    همه رو تو تعطیلات عید جمع کنن تموم شه بره دیگه ه

    خب شهد راست میگه دیگه انگشتام دراومد...




    مگه نذر کردید که برای همه پستها نظر بذاریدد آخه ه؟؟
    فکر من بیچاره هم باشید که هی ی باید بخونم جواب بدم تایید کنممم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند