گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

80 - پست نخستِ نخستین مهمان

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۲۱ ق.ظ
دوستان سلام

خوبین؟ اول از همه خدا رو بر این نعمت که فریب کلید خونه شو داده دستمون سپاس میگوییم (شمام تکرار کنید خب) و از او پایداری و شایستگی در کلیدداری خونه اش مسئلت می نماییم، باشد که فریب، خاطری خوش زما در زندگیش داشته باشد و خلاصه همیشه به یادمون باشه و اینا.


میگم کاش یجوری بشه میزبان رو دور زد و مثلن مطالبی گذاشت که چیز باشه، برا ایشون قابل دسترسی نباشه بشه پشت سرش حرف زد اونم خاله زنکی، بخندیم دور همی و اینا

حالا اینا رو میبینه ینی؟ بذا ببینیم چی میشه حالا 


 


  • فریba

نظرات  (۶)

با عرض سلام و تشکر ویژه خدمت شما حمیده ی عزیززز
که همیشه همراهی خود را در تمام مراحل ثابت نموده اید و مینمائید!!

بدین سبب بنده شاه کلید منزل خود را به شما تقدیم نموده تا هر چی دوست میدارید پشت سرما بگوئید و بخندید و خلاصه شاد باشید!

هدف من جلب رضایت شماست...




قربون شما

بیخود حرف الکی نزن، چک کردم هنوزم دسترسی به برخی نقاط استراتژیک ندارم
حتمن این کارو میکنیم چ تو بگی چ نگی، فقط همینجوری نمادین گفتم در جریان باشی از اقصادمون


شاد هم خودتی، بله
من گفتم ما بنویسم کی نظر بده ببین چی شد!!!
کارا برعکس شد حالا فریبا میاد نظر میده!!!




قرارم به همین بود
حالا نظر نداری به سایر نظردهنگان چکار داری خب؟ e
میگم نظر جواب میدین اسمتونو بنویسین من بفهمم با کی طرفم!!!




به عنوان پست و نویسنده ش دقت کنید منطقاً همه چی روشنه
اخه بقیه هم میتونن بیان زیر نظر من جواب بدناااااا
میشه هااااااا
نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
خب باشه من غلط کردم!!!!!!!




الهام:
ببین من الان نظرو خودمو جواب دادم!!!!




آدم خوب نیست هرکاری که بتونه بکنه، قبیحه بعضیاش، فمیدی؟
علیک سلام دوست
مرسی خوبیم
من به فریبا خیانت نمیکنما گفته باشم
میگم حمیده یه بیوگرافی چیزی از خودت بذار تا بیشتر بشناسیمت خواهر




مرسی خوبید!!؟ الان خودتو بزرگ حساب کردی یا اینکه واقعا جمعی نطر میدین پشت مونیتور!!؟

والا فریب میدونه من اهل ریا و اینا نیسم، لذا شرمنده، بذا با چراغ خاموش حرکت کنیم
گلتم گذاشتم تو آب خش نشه
چشمممممممممم!
خاله فریبا پاشو بیا اینا منو میکشنننننن!




فریبا:
بهت میگم اینجا جای بزرگتراس!! برو تو کوچه بازی کن ن یعنی همییین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند