گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

133 - تمرین سه تار

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۸ ب.ظ

این استاد سه تار من همش بهم میگه، تو خیلی خوب درس رو میگیری ولی تمرینات خیلی کمه. تا حالا هم دو بار جریمه م کرده و بهم درس نداده تا درس قبلی رو خوب تمرین کنم و از حفظ بتونم بزنم!! ولی من با این چیزا ادم بشو نیستم.

خب چیکار کنم!؟ فرصت نمیکنم هر روز تمرین کنم. بعضی وقتها اونقدر تمرین میکنم که سیمه داغ میگیره و سر انگشتم رو میسوزونه بعضی وقتها هم یه هفته میگذره و من دست بهش نزدم و رو جلدش غبار گرفته!!

دو جلسه دیگه از کلاسم مونده، میخوام تو این هفته بشینم مرغ سحر رو کامل کار کنم و جلسه اخری بزنم استادم کیف کنه.

خیلی ذوق میکنم خودم دارم اهنگه رو کار میکنم، چون هنوز به درس مرغ سحر نرسیدیم!! عین این بچه ها هستند تازه الفبا یاد میگیرن بعد جلو جلو میرن درسها رو میخونن تا روی بقیه رو کم کنن! منم الان مثل همون بچه هام! :)

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند