گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کل کل!

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۷ ب.ظ

یکی از دوستان سعی کرد اسمسی از من بکشه که به کی میخوام رای بدم،

میدونستم که خطمون با هم یکیه ولی برای اینکه اذیتش کنم جبهه مخالف گرفتم! کل انداختیم فعلا با هم، کم کم داره به حالت انفجار میرسه!! :)))))

  • فریba

نظرات  (۱)

سلام عزیزم خوشحالم که خوشت اومده گلم اگر کار هنری داشتی و درست کردی حتما آدرسشو برامون بذار
همه ی کارا کار خودم نیست این کارا از سایت خارجی هم میگیرم ولی خودم از همشون درست میکنم واسه خودم منم فوق العاده علاقه مندم از کارای خودمم میذارم
موفق باشی گلم
پاسخ:
پاسخ:
انشالله برم سر خونه زندگیم درست میکنم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند