گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1×3

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۲ ق.ظ

+تا حالا شده به ارزش ثانیه ثانیه زندگیتون پی ببرین!؟

من امروز پی بردم! چون کمتر از 20 ثانیه دیر کردم و به سرویس نرسیدم!!!!

 

+کسی میتونه بگه جیمیل چه مرگشه!؟ همه کارامون هم با جیمیل انجام میشه بدبختی!!! دکتر میگه برو مشابه این آیدی ها رو تو یاهو بساز وقتی جیمیل قاطی داشت از یاهوش استفده کنیم. بهش میگم دکتر همینطوری نمیرسم این همه ادرس رو چک کنم بعد میخوای دو برابر هم بشه!!

علی الحساب که خودش یه یاهو ساخت گذاشت تو بغلم!

 

+چشام میسوزه خیلی. قرررررمزه! از بیخوابی دیشبه. تا 2 خوابم نبرد... مرغ سحر تمرین کردم، تا این مصرع رو خوب میزنم:

بلبل پربسته! ز کنج قفس درآ !!!

نخند! خب خودم دارم تمرین میکنم، گفتم نرسیدیم هنوز به این درس!!

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند