گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1×3

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۷ ب.ظ
۱.

خیلییییی گرمه! ناسلامتی شبه هااا یذره خنک شو هوا!

۲.

از محل حماسه که برمیگشتم خودم رو یک مگنوم مهمون کردم. داشتم با ذوق کاکائوی روش رو گاز میزدم، یهو کل بستنی از چوبش جدا شد و همونجوری افتاد کف زمین! آیییییی حرصم گرفت!
بجاش رفتم پفک مینو خریدم!

۳.

یه چیز دیگم میخواستم بگم، ولی یادم نیس چی بود!

 -----

یادم اومد چی بود! نمیدونم من کر شدم یا کیفیت صدای لپ تاپم اومده پائین!

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند