گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

وب گذر!

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۲ ق.ظ

میدونید که من یه وبلاگ رسمی دارم و تقریبا معروفه و از همه اینا مهمتر همممه اساتید گروه ازش خبر دارند و الان هم چهار نفر شدیم که داریم وب مینویسیم?  میدونستید!؟

 خب!

یه مدتیه یکی میاد تو وبلاگمون، حرف مفت میزنه!

اولا اهمیت نمیدادم و پاک میکردم، ولی کم کم حرف مفتش زیاد شد و هر چی محل ندادیم بدتر شد!  کم کم کار به 27+ و چه بسا بالاتر رسید، اونقدریکه مجبور شدم موقتا اکانت سایر نویسندگان رو غیر فعال کنم و ایمیل بزنم به همشون که با عرض معذرت به دلیل مشکلات فنی!!!!! پیش آمده شما نمیتونید فعلا از پنلتون استفاده کنید. اونام صداشون دراومده که چرا و چی شده!!

خلاصه نشستیم فکر کردیم ببینیم چطوری میشه به این یارو حرف مفت زنه دست پیدا کرد، یا کلا چیکار کنیم، به روند بیخیالی خودمون ادامه بدیم که خب خیلی بده! هی هر روز وب رو باز کنی با یه دست نوشته زیبا از اون شخص مواجه بشی، ضمن اینکه دیگه نمیشه اجازه داد بقیه نویسنده ها کار کنند چون خیلی بد میشه اونا از این قضیه بو ببرند!

به فکرم رسید دست به دامن وبگذر بشم، همون سایت امارگیری که ازش سرویس میگیریم ببینیم کیا میان تو وب و میرن!

با دلی خوش،  بهشون ایمیل دادم که اره اقا اینجوریه و ما یه کمک میخوایم و اونم اینکه اگه امکان داره تمام IPهای بازدید کننده های ما ذخیره بشه!

در حالیکه هیچ امیدی به پاسخشون نداشتم، دیدم جواب دادند!!!!!

اونم چه جوابی!!

" برای پیشگیری از این مشکل، لطفا نظرات را بعد از تایید نمایش دهید!!!"

یعنی طرف کشته خودشو رسماااااً دمشون گرم!


شما راهی به ذهنتون نمیرسه!؟ فکر کنید یکم! قضیه جدیه!!


+ بعدا نوشت:

متین میگه برو به مهندس بگو! برم بگم چی آخه!؟؟ نه خب یذره فکر کن!


  • فریba

نظرات  (۳)

سلام
شارژ رایگان

samencharge.com

پاسخ:
پاسخ:
عاره!
خب تو همون رهگذر میداد آی پیا رو با زمانی ک طرف اومده تو وب یه زمانی، من برا یافتن هکر وبلاگ مدرسه ازش بهره بردم و ذخیره دارم آی پی یه عده ای رو

پاسخ:
پاسخ:
رهگذر یا وبگذر؟
آره میده ولی آرشیو نداره که! یه تعداد محدودی رو همون لحظه نمایش میده.
منم دارم سیو میکنم همه IP ها رو، روزی 150 بازدید کننده داریم بدبختی!

حالا چرا اینقدر دور!! اووووه، باااقری!
همون وبگذر منظور بود

خب دیگه باید هی چک کنی ببینی طرف کیا میاد همون موقعا کشیک بدی
پاسخ:
پاسخ:
اوهوم
الان کارم شده همین دیگه، هی IP چک کنم!
به قول دوستم حالا فرض بگیرم پیداشم کردم! برم بگم چی!!! چه ملت بیکاری پیدا میشن به خدا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند