گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

آب و خواب!

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۷ ب.ظ

میگن دنیا رو اب ببره فلانی رو خواب میبره؟

امروز من رو هم اب برد و هم خواب!

خیلی خسته بودم،

ساعت ۷ رسیدم بدون اینکه حرکتی کنم، خوابیدم، تا ۱۰!

دارم سه تار تمرین میکنم..

جانم هزار مرتبه به به از آن لب شکرین...

خیلی هم خوابم میاد، یعنی خیلیااااا

صبح هم باید گزارش کارم رو برای دکتر ارائه بدم!! دو هفته است هی بهم میگه کارت رو جمع کن که بیای ارائه بدی! انگار چی هست حالا!

یکم دیگه تمرین کنم، خودم رو به خواب بسپارم!

 

 

  • فریba

نظرات  (۲)

ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ

ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا . . .
*************************

پاسخ:
پاسخ:
مرسی
قشنگ بود.
se tar khube chizai ke yad gerefty ham inja yad bede
پاسخ:
پاسخ:
چجوری!؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند