گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

329 -

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ب.ظ
سلامعلیکم!

اومدم بگم من یه مدت نیستم. 

نگران نشید!

;)


  • فریba

نظرات  (۴)

بو :|
ما که پنج شنبه عروسی داریم :) من هنوز لباس ندارم :((
اصن من وخت ندارم...کفش ندارم ... من اینجا چیکار میکنم؟؟تازه صبحشم امتحان زبان دارم
خالع منم یه مدت نیسم خدافس :)
پاسخ:
پاسخ:
بو!
باز پا نشی لباس منو بگیری همه درزاش رو باز کنی و اینور اونورش رو قیچی بزنی تا اندازه ت بشه!!!
یه ملافه بگیری دو ورش رو بدوز برو توش! والا!

کجا به سلامتی؟
پاسخ:
پاسخ:
هویجا!
سلام مهندس جان ......... احوال شما؟
دقت کردی این روزها کلا پست هات مختصر و مفید شده؟
پاسخ:
پاسخ:
علیکم و الرحمه

تکلیفتو با من روشن کن!
طولانی مینویسم میگی وقت نمیکنم بخونم،
مختصر مینویسم میگه چرا اینقد کم!
من چیکار کنم!؟
وقتی اومدی نفهمیدم کی اومد!
وقتی رفتی فهمیدم کی رفت!
پاسخ:
پاسخ:
بهت تبریک میگم،
چون تو تنها کسی هستی که به عمق وجودی شخصیت من پی بردی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند