گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

چگونه قرص های خود را میخورید!!؟

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۳۳ ق.ظ

عاقا چرا نشستین؟؟

پاشین بیاین یه فکر اساسی برای قرص خوردن من بکنین!

میمیرمااا

دیشب نشستم قرصهام رو شمردم، دیدم تو این دو هفته همش 6 تا قرص خوردم!! (یعنی از سهم دو روز هم حتی کمتر!!)

در حالیکه تو این 15 روز حداقل باید 60 تا رو میخوردم. خب چیکار کنم!؟؟؟؟؟

 

دیشب از هم خونه ایم که دستی بر آتش قرص و دارو داره میپرسم، اگه من قرص رو با یه چیزی قاطی کنم بخورم، اشکالی داره؟ مثلا تو آبمیوه حل کنم؟ ارزشش کم نمیشه؟؟

میگه چطور؟

میگم من نمیتونم قرص بخورم، به محض اینکه حس کنم قرص تو دهنمه گلاب به روتون، روم به دیوار، بالا میارم!!!

حالا نشستند دو ساعت دارند این وضعیت رو برای من تحلیل میکنن!

هم خونه ایم: این ناشی از فشارهای روحی روانیه!

من: آخه ادم عاقل من از بچگی نمیتونستم قرص بخورم، اون موقع اصلا فشار روحی روانی وجود داشت تو دنیا که من بخوام ازش متاثر بشم!؟

هم خونه ایم: خب پس ... این ناشی از ترس از خفه شدنه!! میترسی قرص تو گلوت گیر کنه!!

من: عزیز من! ترس چی آخه!! من بدم میاد از قرص، وقتی بخورم هر جای معده م باشه به محضی که من حسش کنم .... آره!

هم خونه ایم: نه تو خودت نمیدونی حست رو! میترسی خفه شی، به خودت تلقین نکن! سعی کن بهش فکر نکنی...

من: برو باباا .... خل!!

هم خونه ایم: قرصت رو با شیر بخور، اینطوری بهتره!!

من: ای بابااا.... من میگم خر نمیخوام .... نه این ضرب المثل اینجا کاربرد نداره،... اصلا هیچی ولش کن... من با خود شیر خوردن هم مشکل دارم!!!! حالا بیام یه مشکل رو با یه مشکل دیگه حل کنم!!؟؟؟

هم خونه ایم: برو با یه روانپزشک صحبت کن!!!!

من:   ....!!!!!

 

خلاصه اینکه دیشب خوردن قرص با ابمیوه رو امتحان کردم، موثر بود! امروز برم یه دونه از نکتارا بگیرم ادامه بدم ببینم تاثیری داره؟

شما فکر دیگه ای به ذهنتون نمیرسه!؟

  • فریba

نظرات  (۲)

بعضی از قرصا شربتشم هست نمیشه جایگزین کنی؟ همون حل کردن قرص یا کپسول و امتحان نکردی؟ از خود دکتره نمیشه بپرسی شاید بازم ازین جور افراد بهشون مراجعه کردن میدونن باید چیکار کننا هان؟
پاسخ:
پاسخ:
بابا دکتره اینقدر تو فضا بود مگه میشد این چیزا رو بپرسی ازش!
فعلا با همین آبمیوه ادامه میدم ببینم تا کجا پیش میره!
خوووب بعضی هام اینطوری ان دیگه !!!! زنداداشه منم اینجوریه تا حالا یه قرصم نخورده ولی اینها واکنشهای ناخودآگاه بدنته !!!! احتمالا گلوتون خیلی حساسن!!! مثلا بعضی ها هستن که اصن نمیتونن لنز بذارن!!!!!
کم کم بدنتو آداپته کن!!! تو مرد روزای سختی تووو میتونی!
پاسخ:
پاسخ:
من کلا آدم حسسسساسسسیم ! میدونی که!

کم کم!؟ آداپته کنم برای چی دقیقا!؟

نه بگو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند