گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

زمان آزاد.

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ب.ظ

دلم میخواد یه کلاس هنری برم

حوصله ادامه کلاس سه تارم رو ندارم!! چون هنوز درسهای آخرم رو خوب تمرین نکردم و دستم تو زدن کنده.

کلاس معرق میخواستم برم ولی این هفته که رفتم خونه یادم رفت وسایلم رو بیارم!

دوست دارم برم کلاس آواز،

ولی هیچ جای خوب و درست و حسابی که از اونجا بشه به جائی رسید رو نمیشناسم.

از اینکه میبینم وقتم یذره آزاده، عذاب وجدان میگیرم!

یه چند روزش رو میخوام با مرور کتابهای درسیم بگذرونم ولی باز زمان اضافه میارم!

دوستم میگه برو یه کار پاره وقت پیدا کن، خودم که خیلی دوست دارم یه جای دیگه به کسب تجربه بپردازم، یه جای کاملا متفاوت از رشته و درس و .... ولی خب کجای دنیا ساعت 5 به بعد نیرو میخوان آخه!!

کسی میتونه یه پیشنهاد به من بده؟؟

  • فریba

نظرات  (۲)

خب همون لیست بلند بالای کتاب که گذاشته بودی رو ادامه بده دیگه!
پاسخ:
پاسخ:
راااااس میگیاااا
اصن یادم رفته بود!

(برو بابا کی حال داره! :))
  • مریم پاییزی
  • وای توام مث منی
    پاسخ:
    پاسخ:
    نه!
    تو مث منی!
    یادت نرفته که از من کوچیکتری که!؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند