گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

تهران - مشهد - تهران!

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹ ق.ظ

حرف تازه ای ندارم!

طبق معمول خوابم میاد و خسته م و کارام زیاده و اینا.

این دانشجوی مهندس هم که کچل کرده منو با این پایان نامش! دو هفته دیگه میخواد وقت دفاع بگیره، هنوز دیتاهای پایان نامش هم کامل نیست!! هی هم زنگ میزنه میگه خب من چیکار کنم؟ کجا برم؟ چه گلی به سر بگیرم!؟

خانواده مادری رفتند مشهد! کاروان بانوانه! زنگ زدن به من که تو هم بیا بریم خوش میگذره و همه هستیم، ولی من جور نمیشد زمانم باهاشون. دارم در به در دنبال بلیط قطار برای چهارشنبه شب میگردم که رزرو کنم و دو روزه برم و بیام.

یاد اون سفر دو روزه به مشهد میفتم که با دوستم رفتیم تنم میلرزه از سرما! دنبال بلیط قطار کوپه ای هستم، اصلا نمیخوام با اتوبوسی برم. پدرمون درومد با اتوبوسی. باز رفتنی خوب بود! صندلی ها یکم جا داشت میشد خوابید، برگشتنی که حتی جای نشستن هم نبود چه رسد خواب، من که خودم رو راحت کردم از همون اول همش تو بغل دوستم خوابیدم، اون بیچاره نمیدونست چیکار کنه! به من چه! خواست منو نبره با خودش!!

والا!

بگذریم،

عرض کردم دنبال بلیط قطارم، این دفاتر خدمات مسافرتی هم که همشون 5 میبندند، موندم من کی از اینجا برم که بتونم تا 5 خودم رو به یکی از این دفاتر برسونم! اگه نتونم بلیطم رو جور کنم خیلی تو ذوقم میخوره!

کسی نزدیکش نیست این دفاتر برای من بلیط رزرو کنه؟ دعاش میکنم هاا.

 

  • فریba

نظرات  (۴)

با کی رفتی!!!!
تو بغل کی خوابیدی نگفته بووووودیا!!!!
برو زود بگیر جا گیرت نمیاد!!!!!!!!!!
بابا همون از پارک وی که میریم تجریش همون ایستگاه بعد از رستوران لوکس طلایی یکی هست!!! برو یه ساعت مرخصی بگیر برو
پاسخ:
پاسخ:
با دوستم!
تو بغل دوستم!
میگم بلیط نیست، میگی برو بگیر جا گیر نمیاد!؟
بخوام برم تا پارک وی که همین نواب صدتا آژانس هست، میگم این نزدیکا، مثلا اطراف دانشکده مون
روز و ساعت بگو تا من برات ردیف کنم

پاسخ:
پاسخ:
رفت: چهارشنبه (فردا) ساعت 20:12:38 !!
برگشت: جمعه( فردای پس فردا) ساعت 18:37:52 !!

کی بیام بلیطمو بگیرم!؟

مامان اینای منم دیروز رفتن مشهد اگه رفتنی شدی و دیدیشون سلام منم بهشون برسون

پاسخ:
پاسخ:
ای ول به سلامتی ی
خب تو هم میومدی باهاشون اونجا همو میدیدیم حداقل!
آخه یکم منطقی فک کن کی قطار برای یه روز قبل جا میداده!!!!
گرفتی مارو!!!گفتم مثلا شاید برای هفته بعد بخوای
حالا می پرسم پیدا کردم بهت میگم...

پاسخ:
پاسخ:
دیدی داد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند