گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

اخرین روز

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۴۱ ق.ظ

یه دسر درست کردم برای خودم!

یادم نیست اسمش چیه.

ظرف پودرش رو هم انداختم دور.

مهم نیست، مهم اینه که خیلی خوشمزه شد!

قبلا خالی میخوردم، ولی الان با بیسکوئیت خیلی طعمش بهتر شد.

امروز روز آخر تنهایی منه، بهتره حداکثر استفاده رو بکنم.

شب هم خونه ای میاد باید بشینم باز گله ها و غرغرها و استرساش رو گوش کنم!! :))

 

  • فریba

نظرات  (۴)

خب شاید اونم فقط میخواد حرف بزنه تا شنیده بشه، درک بشه و حس کنه طرف مقابلش تک تک حرفها و کلمه ها و جمله هاش رو میفهمه. اینکه اونقدر باهاش یکی بشی که وقتی حرفهاش رو باهات زد، حس کنه خالی شده و دیگه چیزی تو دلش نیست و رها بشه از همه چیزایی که تو دلش سنگینی میکرد... اون وقت تو اسمش و میذاری گله و غرغر و استرس؟ خودت و بذار جای اون ! اصلا به من چه عح .این کمربند من کو بزنم یه نفر و سیاه و کبود کنم راحت بشم .اعصاب ندارما.تا اطلاع ثانوی کسی دوروبر من نپره
پاسخ:
پاسخ:
نوشین گیر دادیا!

خب بیاد حرف بزنه، بیاد بگه خالی بشه، بیاد با من یکی بشه من مشکلی ندارم!

ولی من اعصاب ندارم بشینم پای حرف کسائی که همه هم و غمشون اینه که مدل لباس فرم محل کارشون رو دوست ندارند، رنگ کیف و کفششون با هم ست نیست، رنگ موهاشون روشنتر از اونی شده که مد نظرشون بوده، چرا امروز همکارش جواب سلامشو نداد، چرا اتاقش پنجره نداره نور نداره، اگر در اینده های دور مکان شرکتشون عوض بشه چه خاکی تو سرش کنه و و و و ....!!!!!!!

مهدی بگیر جلو این بچه رو الان میزنه همه جهازشو خورد و خاکشیر میکنه!

والا

  • ثـنـا خـانـومـی
  • این هم خونه ای شما، عین دریل ماست!
    پاسخ:
    پاسخ:
    نه دیگه اینقدم رو اعصاب نیست بنده خدا!
    :))
    نوشین آروم باش عزیزم!
    اونی که باید اعصاب خراب باشه منم []
    پاسخ:
    پاسخ:
    چتونه شماها
    ای باباااا
    دو کلوم حرف هم نمیشه زد!!

    ببین میگم من رفتم اون سایته که گفتی ولی چیزی به اسم مسابقه ندیدم :|||
    پاسخ:
    پاسخ:
    ایمیلت رو بده بابا تو ام!!
    عه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند