گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

556- هنرمند

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ق.ظ
کلاس ویترای ثبت نام کردم! استادش زنگ زد گفت فردا میتونی بیای؟ منم گفتم آره! 

بعد یه لیست بلند بالایی وسیله گفت که باید برای کلاس بخرم. 

کی حال داره حالا!

نمیدونم از کجا بخرم وسایلشو. شیشه از کجا بیارم رنگ کنم!

عجب کاری کردم ها!! 


قبل عیدی هم جو گیر شدم رفتم کلاس سه تار ثبت نام کردم تا اون چند تا نت و قطعه ای که بلد بودم یادم نرفته!! الان باز میبینم حوصله م نمیشه برم. کی میخواد اینهمه راه بره صادقیه کلاس!


کسی نمیخواد کلاس بره؟؟ بیاد بره جای من!! پولشم نمیخواد بده. 


  • فریba

نظرات  (۱)

سلام

خوب الان یعنی اینجا توضیح بدم ؟ کمی سخت هست وبلاگی
ولی خوب همین بس که :

شما دقیقا چیزی بودید شبیه من !

یعنی من تو کارنامه بسیج م سابقه سه سال قطع دارم ... همین الانم میتونم درستش کنم ولی نکردم و هنوز تو کارنامه م هست تا یادم نره چیا دیدم و سر چی دوباره برگشتم

فکر کنم وبلاگ منو کامل نخوندید ... به هرحال

من خیلی مسایل حادتر از هرچیزی که شما ممکنه دیده باشید رو دیدم و همین الان بازم دارم میبینم اما باور کنید اینبار دیگه باعث نشده که راهمو کج کنم و فرار کنم
با تمام توان ایستادم و میجنگم جلوشون
چه شبها که گریه کردیم از دق این چیزا ...
به هرحال اگر خواستید وبلاگم رو از سال 90 بخونید بهتر هست اگر قانع نشدید بیشتر میتونم توضیح بدم

یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند