گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

557 - خوااااااااااااابم

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ
خوابم میاد در حد تیم ملی!

چشام داره میسوزه از بی خوابی

عصری با هاجر رفتیم گشتیم تجریش و برگشتنی اومدیم چهار راه ولیعصر و وسایل ویترای خریدم.

دلم رو یه هفته بود صابون زده بودم که یه پنج شنبه میاد میگیرم میخوابم!! فردا مجبورم به خاطر بی حواسی خودم و این "کره خر مو وز وزی" (این اصطلاح رو امروز هاجر بهم یاد داد!!!) پا شم برم دانشگاه.

عی بابا!!

همکارام میخوان جمعه برن کوه، بهم گفتن بیا بریم. بهشون گفتم: شما خودتون یه نگاهی به سر و روی من بندازین ببینم اصلا دلتون میاد به من چنین پیشنهادی بدین!! از طرفی اینقدر کار عقب مونده دارم که اگر این دو روز انجامشون ندم، مدیرم رسما من رو به نشانه عبرت سایرین در ورودی اتاق پروژه دار میزنه!!!

راستی! کسی یه طراح آرم و لوگو درست و حسابی که خیلی عاااالی کار کنه و رد خور نداشته باشه سراغ نداره!؟ (در ضمن ارزون بگیره لطفا!!)

من نمیدونم کجام شبیه آچار فرانسه است که وقتی کسی رو برای کاری پیدا نمیکنن من میام جلوی چشمشون!!

شب خوش!

 

+ امروز داشتیم از مترو چهار راه ولیعصر میومدیم بیرون، میدونین که ورداشتند زیر گذر عابر پیاده زدند به چه عظمت!! بعد ما دو ساعت داشتیم دنبال ورودی ای میگشتیم که از انقلاب درمیاد پیدا نمیکردیم، گیج شده بودیم یهو من بلند برگشتم گفتم عی تو روحتون با این راهنما زدنتون!! یهو متوجه شدیم که راهنمای محترم حی و حاضر جهت راهنمایی امثال ما که راه رو پیدا نمیکنند اونجا نشستند و ما رو نظاره میکنند!!

 

  • فریba

نظرات  (۴)



یعنی حالی میده ها ؟ یه حرفی بزنی بعد اونیکه بهش اون حرف مربوطه دور و برت باشه ! چشمک

خاطراتی داریم ما از این دست قسم !


انشاالله که خدا قوت و حالی به شما بدهد که امروزتان خسته کنند و ملال آور نباشد و خواب آلوده نشوید که بد دردی است لامصب ...


یه زمانی میخوندم فرماندهان دفاع مقدس سه روز سه روز نمیخوابیدند و بعد یهو میبینی داشتند حرف میزدند ساکت میشدند وسطش نگاه میکردند دیدن در حین حرف زدن خوابشون برده ... شاید کمتر برام تداعی میشد چون سرم نیومده بود

ولی ماه رمضان سال قبل حسابی حالی دست داد سر کارهای خودم که فهمیدم وسط حرف زدن خوابیدن یعنی چی !




طراح لوگو برای چی هست ؟ من یک دوستی دارم بد نیست کارش ...
پاسخ:
پاسخ:
حال میده!!؟؟ کجاااش؟ آدم نمیدونه از کدوم ور در بره تو این شرایط!

منم پیش اومده وسط کار خوابم ببره، ولی وسط حرفهای خودم دیگه نشده بخوابم!!

کار " بد نیس" نمیخوام! کار باید در حد عاااالی باشه، اگر هست : اطلاعات ایشون لطفا، سایتی، آدرسی، فون نامبری، چیزی ..!!

سلام

هوم ، خوب ولش ! همون بد نیست کارش ، درسته ! چشمک

عارض بشم خدمت شما که : یک تکیه کلام معروفی من داشتم قدیما وقتی کسی پاشو از گلیم ش درازتر میکرد میگفتم : الان شلوارتو از پات درمیارم میبندم دور سرت بشی این سیک هندی ها و بچرخی
سال سوم دبیرستان انتظامات مدرسه شاهد بودیم ... دیگه عادی شده بود ... همه میدونستند تا من این جمله رو بگم از ناکجا اباد هم مدیر و هم معاون میرسند
واقعا میگم ها ؟ یعنی عین احضار روح ! می اومدند

داستانی داشتیم ما باهاشون !
پاسخ:
پاسخ:
سلام
چی شد!؟ ترسیدین قاپ (درسته!؟) رفیقتون رو بزنیم!؟؟ :)

این تکیه کلام بود یا انشا!؟؟؟ :))

و این خاطره الان مفهومش چی بود!؟ کسی پاش رو از گلیمش درازتر کرده عایا ...!؟؟ [شکلک علامت سوال!!]
سلام

قاپ ؟ نه بابا ... گفتم شاید در سطح شما نباشه گفتید عالی

یا شاید اونیکه من فکر میکنم عالی هست از نظر شما عالی نباشه بعد برای اینکه شما اثر کارش رو ببینید باید دسترسی به یک شبکه خاص اینترنتی داشته باشید که ندارید چون متعلق به یک نهاد خاص هست ...

بعد دیگه هیچی

نه کسی پاشو از گلیم ش درازتر نکرده ! اینو گفتم که آدم ضایع میشه یهو داره چیزی میگه که نباید کسی که نباید ! بشنوه !

مخلصیم
خوب بود
به همکارات بگو فعلا تا یه مدت تفریحات نشستنی مثل سینمارو میتونم انجام بدم زمان لازمه تا بتونم بیام کوه
من یکیو میشناسم برا طراحی لوگو حالا ببینم چیکار می تونم برات بکنم

پاسخ:
پاسخ:
فعلا که دسته جمعی قراره بیان سینما چ رو ببینن!! البته چون احتمالا آقایون هم باشند، من تاکید کردم برن طبقه حساس رو ببینند!!

زودتر لطفا! تا اخر هفته لوگو میخوام! بدوووو...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند