گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

651 - گرااانی

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۵ ب.ظ
نمیدونم چجوریه که من قصد خرید هر چی میکنم دو تا اتفاق میفته:

یا اون چیز مورد نظر نایاب میشه!

و یا گرون میشه!

مهم هم نیست چی باشه هااا، فقط کافیه من قصد کنم بخرم! همین!

میتونه یه مدل اسنک باشه که من تو جشنواره دیدم و خوشم اومد و دیگه هر چی گشتم پیداش نکردم!!!

تااااا ماشین و خونه و ....!

اون موقع که میخواستم لپتاپ بخرم، یهو قیمت لپتاپ کشید بالا! من لپتاپم رو در عرض دو هفته ۲۰۰ تومن گرونتر خریدم!

رفتم گوشی بخرم، خودش تو اون گرونی بود، من قصد کردم بخرم قیمتا همینطور رفت بالا رفت بالا!!

رفتیم خونه اجاره کنیم! دو ماه قبلش دوستم با ۱۰ - ۱۵ میلیون پیش راحت خونه پیدا کرده بودند، حالا ما دمار از روزگارمون درومد تا تونستیم این رو اجاره کنیم! امسال هم که میخوایم خونه رو عوض کنیم اصلا با این ۲۰ تومنی که ما میخوایم بدیم خونه پیدا نمیشه!!

از پارسال دلم رو صابون زده بودم و کلی برنامه ریزی کرده بدم که آخر امسال ماشین بخرم، خب چه وضعشه!! پراید شد ۲۰ میلیون تومن!! تصور کن من ۲۰ تومن بدم پراید بخرم، آخرش هم تو همین جاده دو بانده میرم زیر تریلی جنازه م رو هم نمیتونن از لای پاره آهنا دربیارن!!!

مسئولین رسیدگی کنند!

بعد هی میگن جوونا جوونی نمیکنن! چطوری آخه!!

 

پی نوشت:

دوستان اگر احیانا میخوان چیزی رو به فروش برسونند، اعلام کنند که من نیت خرید اون جنس رو کنم تا گرون بشه بتونن راحت بفروشن!! پورسانت مورسانت هم نمیخوام!!!

والا!

 

  • فریba

نظرات  (۱)

والا بخدا قبلا میگفتیم پولامونو جم میکنیم حداقل با یه پراید به رویای داشتن ماشین میرسیم ولی الان چی!!! پولاتو جم کن با هم بدیم زمین بخریم کلی سود کنیم بعد از سود پولمون ماشین بخریم
پاسخ:
پاسخ:
زمین!؟
پولمون به یه باغچه هم نمیرسه تو این گرونی!
تو جور کن بریییییییییییییییییم از اینجا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند