گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

812 - ماتیلدا

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۲۹ ب.ظ

یه دوست جدید پیدا کردم! 

قضیه اینه که چند وقت پیش یک ایمیلی برام اومد از یه دختری 24 ساله به اسم ماتیلدا..! که کمی از خودش گفته بود و خواسته بود با من ارتباط داشته باشه. اصلا هم نمیدونم ایمیل من رو از کجا پیدا کرده! از این ایمیلهای تصادفی بسیار برای من میاد. ولی من هیچوقت توجه نکردم و همیشه دیلیتشون کردم. چون فکر نمیکردم این ایمیلها منبع انسانی داشته باشه و از دسته ایمیل های انبوه هست. ولی این یکی رو نمیدونم چرا جواب دادم! شاید چون متن ایمیلش کوتاه بود، شاید چون دارم زبانم رو تقویت میکنم و مثلا میخواستم ارزیابی کنم خودم رو و ...!!

 خوندم و پاسخ هم دادم در حد چند خط! 

امیدی هم نداشتم که پاسخی دریافت کنم!

ولی دیدم بعد از دو روز ماتیلدا جواب داد و از اینکه بهش پاسخ دادم ابراز خوشحالی کرده بود و از خودش و زندگیش مفصل تر گفت. اینکه پدرش فوت کرده و مادرش تو یه شهر دیگه زندگی میکنه و خودش هم تو میامی هست. از رشته ش، شغلش و علائقش برای من گفت... و از من خواست خودم رو بیشتر معرفی کنم. 

منم مجددا پاسخ دادم.. و گفتم دوست دارم باهاش ارتباط داشته باشم و در مورد فعالیت بشر دوستانه ای که داره انجام میده بیشتر بدونم.

امروز یه ایمیل دیگه با توضیحات مفصل تر ازش داشتم، یه جمله توی ایمیلش خیلی توجه من رو جلب کرد و من رو به فکر فرو برد! 

نوشته بود که: 

میدونم تو این دنیا هیچ چیزی بصورت تصادفی و بی هدف اتفاق نمیفته و میدونم که آشنایی و ارتباط من و تو هم تصادفی نیست و میتونه به کارای خوبی منجر بشه! 

و از من دعوت کرد که به میامی برم و کارشون رو از نزدیک ببینم ...!

 عکسش هم برام فرستاد و قرار شد منم براش عکسمو بفرستم! 

:)



  • فریba

نظرات  (۱)

چه هیجان انگیز و جالب:) خیلی خوبه باهاش که صمیمی تر شدی بگو دعوت نامه بفرسته منم ببر
پاسخ:
:)))))))))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند