گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

835 - دوچرخه ه ه:)))))

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ

رفتم نزدیکترین ایستگاه دوچرخه نزدیک خونه، میدان توحید! (نزدیک بستنی پاندا :)))))


پرسیدم شرایط استفاده از دوچرخه رو!

میگه رایگانه، فقط هم با کارت ملی! 

میگم ساعتش؟ 

میگه 8 صبح تا 4 بعد از ظهر!

میگم إإإإ خیلی بده ساعتش که! هم گرمه هم اینکه سر کاریم! اینطوری فقط پنج شنبه جمعه ها میتونیم استفاده کنیم که!

میگه جمعه ها تعطیلیم! 

میگم خسته نباشید واقعا! خب کمی ساعتش رو بیشتر کنید! 

میگه اگه استقبال بشه شاید تا 7 تمدید بشه!

میگم نمیشه دوچرخه رو ازتون قرض بگیریم فردا بیاریم! 

میگه نه خانوم! باید ساعت 4 تحویل بدین! 

 تشکر میکنم و خداحافظی!


تو راه داشتم به این فکر میکردم که چطوری میشه 5 شنبه ها که ظهر میرم کلاس، با دوچرخه برم تا صادقیه! :)

باید برم بپرسم ایا ایستگاه دوچرخه صادقیه اجازه میده من دوچرخه م رو اونجا پارک کنم تا کلاسم تموم میشه!؟ 


به یه چیز دیگه م فکر کردم! اینکه اگه من نرسم دوچرخه رو ساعت 4 تحویل بدم، چی میشه!! 

یه وقت فکر نکنید من عمدا نمیخوام برسم هااا! یهو دیدین ترافیک بود! :))) 

والا!!!



  • فریba

نظرات  (۳)

سلام
وبلاگ من بعنوان یکی از وبلاگهای برگزیده سال 93 انتخاب شده.
منتظر حضور گرم و نظر شما هستم.
on-networkers.blog.ir
موفق باشید
پاسخ:
سلام 
مبارکا باشد!
اگه تا ساعت 4 تحوی ندی کارت ملی ات پیش اوناست احتمال داره برای بازگردوندن کارت ملی ات تو رو اذیت کنن. یا مبلغی بگیرن بعد کارت رو بهت بدن.
پاسخ:
میرم میپرسم ببینم جریمه ش چقدره!
اگر زیاد نباشه می ارزه! :)))


تابلوست که میخوای دیر بیای و بپیچونی...

اگه بخوای بگیری و باهاش بری کلاس، یعنی تو خیابونا تهران برونی هم خطرناکه هم خسته میشی بنظرم همون تفریحی بری یه جا مثه چیتگر بیشتر لذت میبری:)

پاسخ:
من نمیام چیتگر... 
نمیاااام! 
نمیاااام 
نمیاااام.. 

یا مدرس و چمران یا هیچ جا!
:P

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند