گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

838 - مرا بشناس! :)

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ

یکی از دوستان این لینک رو برای من فرستاد و گفت فریبا خط به خطش رو که میخوندم تو رو تصور میکردم!!! 

جالب بود، خیلی از ویژگی هاش با من تطابق داشت. به جز یه جمله ش که میگه :

 تمام ظرف ها راشکسته و تمام پرده ها را پاره کرده است!!! دروغ میگه!!! مرض دارم مگه!؟ کلی پول دادم بالاش برای چی از بینشون ببرم!؟ 

:))


شما هم بخونید و نظرتون رو در مورد شخصیت این دختران بگید. 

دوستانی که من رو میشناسند بگن کدوم جمله ها دقیقا من رو یادآور میکرد! :))



  • فریba

نظرات  (۲)

اگر امکانش بود رمز رُ برای من هم بفرستین
پاسخ:

چرا ترک منزل کردین!؟

سلام
من رمز میخواااااااام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند