گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

973- لطف عالی متعالی!

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ

رفتیم ثواب کنیم کباب شدیم! 

یکی از دوستانم مدیر استخدام در یک شرکتی هست، با من تماس گرفت که سه تا نیروی درست و درمون میخوایم با این مدرک تحصیلی و این توانایی تو که ارتباطات خوبه اگر ادم مطمئن میشناسی معرفی کن. 

من هم گشتم از بین دوستان و به چندتاییشون گفتم و رزومه هاشون رو گرفتم برای دوستم فرستادم و سفارششون هم کردم که یجورایی تلاش کن اینا جذب بشن بیکارن و گناه دارن و اینا! 

بعدشم دیگه پیگیری نکردم دیگه خب به من چه گفتند معرفی کن منم معرفی کردم دیگه! 

حالا گویا هیچ یک از افراد معرفی شده من شرایط استخدام رو نداشتند و دعوت به مصاحبه نشدند.. 

خب بازم به من چه! 

الان دیگه جواب سلام هم نمیدن .. مگه من مسئول استخدام بودم بابام جان! 

والا اکر دست من بود که میگفتم بیاید همتون ور دل خودم کار کنید! 

کاری که از دستم برومد کردم! 

والا کار خیر هم نمیشه کرد دیگه :// 

  • فریba

نظرات  (۲)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    خوو ببم جان ابتدا شرایط رو دقیق می پرسیدی بعد بنده خداها رو چشم انتظار میذاشتی ^_^
    کار را آن کرد که تمااام کرد
    پاسخ:
    سلام سلام سلام 
    اتفاقا منم شرایط رو پرسیدم و خودم گزینشی عمل کردم و انتخاب کردم :) 
    ولی خب گویا به دنبال توانایی های بالاتر از این افرادی بودند که من معرفیشون کردم و رضایت حاصل نشد بالاخره :)
    بدبختا چقدر ذوق کردن :)))) ولی خب تو چیکار کنی دیگه همینکه اونا تو ذهنت بودن و کاری که از دستت برمیومده براشون انجام دادی باید ممنونت باشن والا
    پاسخ:
    اره وافعا وفتی دیدم باهاشون تماس نگرفتن خودم ناراحت شدم :/ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند