گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

985 - یکی برای همه و همه هم برای خودشون!!!!

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۲ ب.ظ

این چند روز یه سری خاطرات و یه سری اتفاقات گذشته به شدت ذهن من رو مشغول کرده! 

به شدت عصبی و ناراحتم .. 

از پدر و مادرم بیشتر از خودم! 

از اینکه یه جوری ما رو تربیت کردند که همیشه بقیه رو به خودمون ترجیح بدیم! از اینکه ما رو به اصطلاح مردم دار بار اوردند! 

از اینکه خودشون همیشه خواست و رضایت بقیه رو به خودشون ترجیح دادند و ناخودآگاه این رو به ما هم منتقل کردند.. 

از اینکه خیلی وفتها تو عمرم از خودم به خاطر بقیه گذشتم و ضرر کردم خیلی ناراحتم 

از اینکه خیلی چیزا رو به این خاطر از دست دادم خیلی ناراحتم 

از اینکه تونستم از خواسته های خودم بگذرم و همیشه به فکر این و اون بودم خیلی ناراحتم 

خیلی ناراحتم 


  • فریba

نظرات  (۱)

خب از خود گذشتن به شرطی که با رضایت و از ته دل باشه انرژی مثبتش واقعا تاثیرشو تو زندگی آدم میذاره ولی اگه از روی نارضایتی باشه تبدیل به حسرت میشه و آدمو داغون میکنه. من شخصا اگه بدونم از خود گذشتنم در موردی باعث حسرت خوردنم در آینده بشه یا حتی باعث بشه درآینده ی نه چندان دور عزیزانم رو ناراحت کنم( حتی اگه به خاطر همون عزیزان از خودگذشتگی کرده باشم ) ترجیح میدم انجامش ندم مگر اینه واقعا بدونم کامل باهاش کنار اومدم و در آینده رو دلم نمیمونه.
عزیزم خب مادر پدرت تو رو شرافتمندانه بار آوردن ولی متاسفانه تو دنیای الان حتی خیلیا ارزش از خودگذشتگی آدمو نمیفهمن!! 
پاسخ:
واقعیتش اون موقع همه رو با رضایت کامل انجام دادم و به فکر اینده بودم.
ولی بعدش ادم میاد هی فکر میکنه هی مقایسه میکنه هی فکرای الکی!! 
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند