گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1002 - جلسه

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ب.ظ

سرما خوردم اساسی! 

امروز جلسه داشتیم! تو این جلسه 13 نفریم که 12 تاشون اقان! 

قرار بود دفتر شرکت تازه تاسیس جلسه داشته باشیم.. رفتم دیدم همگی پشت درن! نگو اصل کاری که کلید داشت هنوز نیومد!!! منم که سردم بود رفتم تو راهرو پهن شدم کف زمین گفتم شرمنده نمیتونم عین شما سرکوچه وایستم! 

بعد حدودا 45 دقیقه یهو به فکرشون رسید که خب چرا منتظر بمونیم! بریم کافی شاپی جایی!!! اینجوری شد که هیئت رئیسه عنر عنر راه افتاد دنبال یه کافی شاپی چیزی .. 

یه مغازه اش و حلیمی بود شلوووووغ صف تا اینجا! گفتن بریم همینجا .. گفتم اخه تو این شلوغی چطور میخواید جلسه داشته باشید!!! 

ولی شکم اقایون که این حرفها حالیش نیست! 

رفتیم نشستیم اششون رو که خوردند رفتن جلسه رو شروغ کنند، نظافتچیه اومد گفت شرمنده آشتون رو که خوردین بیزحمت بلند شید مردم منتظرن بیان بشینند!! حالا این وسط همه به من نگاه میکنند که یعنی تو هنوز آشت رو نخوردی بگو من نخوردم که بیشتر بشینم منم زودتر از همه پاشدم گفتم بله بریم!! صدا به صدا نمیرسید تو اون شلوغی حالا توقع دارن بشینن در مورد موارد مهم هم صحبت کنند و به توافق برسن!! 

تو این فاصله خدا رو شکر کلید هم رسید، 

گفتیم خب خدا رو شکر بریم دفتر .. که دیدیم بروبچ کلید دار گفتن عهههه شما اش بخورید ما نخوریم!؟؟ نخیر بفرمائید این کلید ما بریم اش بخوریم میایم!!!! 

اینجوری شد که جلسه ای که قرار بود ساعت 5 شروع بشه و نهایتا 6 و نیم تموم بشه، تازه 6 و چهل دقیقه شروع شد و 8 هم تموم شد!!! ://


همه اینها رو گفتم که بگم همممممه کارای مملکت ما همینجوریه! 

پس اگر میبیند مملکت رو هواست خیلی تعجب نکنید! :)) 

 

  • فریba

نظرات  (۱)

  • مهـــ شین
  • عجب جلسه ای!!!!! بخور بخور بوده یا جلسه؟!
    واقعا مملکته داریم:-/
    پاسخ:
     این که یه جمع خودمونی بود! 
    جلسات درست حسابیش هم دست کمی از این نداشت! 
    جایی که کار میکردم  واسپه یه جلسه چیزی حدود 700 هزار تومن پذیرایی گرفتیم برای 20 نفر! جلسه که نبود مهمونی بود رسما!! بودجه مملکته دیگه از جیب که نمیدن! ://

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند